חדשות בארץ

מפקדו של לוחם יחידת אגוז שהובא למנוחות: "היית לוחם ומלאך. אדם עם לב זהב, מלא אמונה"

אלפים ליוו למנוחות את רב סמל דוד יהודה יצחק הי"ד, לוחם יחידת אגוז, שנפל בפעילות בג'נין. אביו, משה בנימין, ספד לו: "איך אפשר להכיל את הנשמה הטהורה שלך. תודה, הקב"ה, שהשאלת לנו את דוד ל-23 שנים"

(קרדיט: דוברות בית אל)(קרדיט: דוברות בית אל)
אא

בבית העלמין הצבאי בהר הרצל הובא אחר הצהריים (רביעי) למנוחות לוחם יחידת אגוז, רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד, שנהרג בפעילות צה"ל בג'נין. אלפים השתתפו בהלוויה.

משה בנימין, אביו של דוד יהודה יצחק, ספד לו: "אני שואל את עצמי איך אפשר להכיל את הנשמה הטהורה שלך. תמיד חזרת הביתה עם אורחים שהכרת, אותם הבאת עם החיוך המתוק שלך. רציתי לספר לכולם על החופשות מהצבא שחזרת בלי מדים, והסיכות שרכשת בעמל אבל מיד שמת אותן במגירה כדי שאף אחד לא ירגיש לא נעים. אתה ראית את הצרה של כל אחד, כאילו היא הצרה שלך ממש. ילד שכולו נשמה, צללת ללבבות של כולם וחתרת לאמת הפשוטה והנעימה".

"אני רואה את הצוות שלחם איתך, שהפכו לאחיך, ורוצה לספר לך שהיום גם הפכת לבן משפחה אצל כל בית בישראל. סבא הרב עזריאל אמר שצריך לקבל את הדין באהבה, אז תודה הקב"ה שהשאלת לנו את דוד ל-23 שנים. אמא והילדים אוהבים אותך ותמיד תהיה חי בליבנו. סליחה אם פגענו".

סא"ל מ', מפקד יחידת אגוז, ספד: "דוד יהודה יצחק, היית לוחם חדור מוטיבציה שלקח חלק חשוב בהגנת ישראל. היית לוחם ומלאך. אדם עם לב זהב, מסור ומלא אמונה שהחזיקה כל הדרך. לאורך כל השירות היית חלק מוביל במשימה, וכעת סיכנת חייך לטובת אזרחי ישראל. לוחם איתן, מקצועי וחד, וגם בקרב הזה חתרת להצליח. לכל מקום שאליו הגעת השארת חותם. תמיד חתרת להיות מוסרי על הצד הטוב ביותר, כי הערכים שלך מושרשים בך מבית. אתה האגוזיק האידיאלי".

סא"ל מ' ציין בשם היחידה כולה כי "היחידה איבדה אדם ולוחם מדהים. כלל חיילי אגוז והיחידה מבקשים להשתתף בכאב המשפחה. אנו מרכינים ראש ונהיה לצידכם לתמיד. דוד, בשם כולנו, אני מצדיע לך על מי שהיית ולנצח תישאר".

רב-סמל דוד יהודה יצחק הי"ד, תושב בית אל בן 23, נפל הלילה בחילופי אש עם מחבלים בג'נין. הוא הותיר אחריו הורים ושבעה אחים. הוא התנדב בתנועת נוער נח"ל לילדים עם צרכים מיוחדים ביישוב, למד בישיבה לצעירים בירושלים ולאחריה במכון מאיר ובמכינה הקדם-צבאית בעלי. ביום ראשון בשבוע הבא היה אמור להזדכות על הציוד הצבאי ולצאת לחופשת השחרור שלו.

תגיות:לוויהדוד יהודה יצחק הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה