חם ברשת

גיא הוכמן מפתיע: "תזכרו מה אני אומר - בגלגול הבא אני שליח חב"ד"

הקומיקאי פרסם פוסט על החילונית שהקניטה פעיל חב"ד. "זה מזעזע. אני לא דתי, אבל אני מאוהב בחב"ד", כתב וסיפר על אירועים שקושרים אותו לארגון. גיא לרר: "הניחו לחב"דניקים המנומסים ולדוכנים שלהם לנפשם"

  • ט"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: דוד כהן / פלאש 90)(צילום: דוד כהן / פלאש 90)
אא

הקומיקאי הישראלי גיא הוכמן פרסם פוסט בו גינה את הישראלית שהקניטה ברחבת הבימה בתל אביב איש חב"ד שהניח תפילין לילדים. מאוחר יותר, גם המגיש גיא לרר כתב את משנתו לאירוע, תוך שהוא מסביר מדוע אסור לפגוע בדוכני התפילין.

"רק עכשיו הגיע אליי הסרטון בו איש חב"ד מגורש מהבימה בידי יהודייה. זה מזעזע. אני לא דתי, אבל אני מאוהב בחב"ד. וזה הסיפור", כתב הוכמן ופירט כמה אירועים מחייו שהשפיעו עליו:

2010: בנגקוק, תאילנד. השתחררתי מעזה לפני שבועיים, ואני כבר מסתובב בעולם פלופ ואבוד. מגיע לבית חב"ד בנגקוק, קופצים עליי איזה 200 מנדי ומרגיעים אותי. הגעתי הביתה.

2011: קוסקו, פרו. נגמר לי הכסף. הרב עופר נדלק עליי ומציע לי להיות שליח פיצה בתמורה ללינה חינם. לא מכריח אותי להניח תפילין או לשמור שבת, וזה בדיוק מה שגורם לי להצטרף אליו לקורס קבלה. 4 ימים שבהם אני לא מבין כלום כי אני בן 22 עם יכולת ריכוז של קיפוד אבל מי יודע, אולי חזרתי משם יהודי טוב יותר.

2012: קאסול, הודו, ראש השנה. 400 נרקומנים, הרב צ'ילום מברך. מדי פעם אני זורק הערות וכולם צוחקים. במקום להתעצבן, הוא מזמין גם אותי לתת ברכה. זה היה הסטנד-אפ הראשון שלי.

2013: ראשל"צ, ישראל. בית החייל המשוחרר. במשך שנה אני לא מפסיד סעודת שבת עם הרב דותן. ממשיך להתאהב במסורת. לימים הוא היה אמור לחתן אותי אבל במקום זה לקחתי רב שכונה. אני יהודי טוב, אבל בתנאים שלי.

"אז תודה צדיקים", הוא סיכם. "אל תתייחסו לכל שטות, אתם עושים עבודת קודש. אתם משרד החוץ האמיתי ואתם דוגמא ליהדות אוהבת ומאפשרת. ותזכרו מה אני אומר, גלגול הבא אני שליח חב"ד. בכיכר הבימה. היכן שאמא נדרסה". אגב, גם מגיש הטלוויזיה גיא לרר לאנשי השמאל לחדול. בטוויטר כתב: "‏אחיי החילונים והליברלים, אנשי אמת וחופש, יש כל כך הרבה מאבקים חשובים לנהל, כל כך הרבה איומים במרחב החיים הציבוריים – הניחו לחב"דניקים המנומסים ולדוכנים שלהם לנפשם".

תגיות:גיא הוכמןשליח חב"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה