חדשות בארץ

ארגוני השמאל הפגינו מול ישיבת "הר המור" בירושלים - כיצד הגיבו השכנים?

המפגינים הגיעו לישיבה עם דגלי ישראל, קראו קריאות נגד הרפורמה המשפטית וצעקו "בושה" ו"מדינת הלכה". השכנים הגיבו בדרך מקורית

  • ט"ז תמוז התשפ"ג
(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

ארגוני השמאל, המתנגדים לחקיקת הרפורמה המשפטית, החלו לארגן הפגנות מול ישיבות בירושלים. בין הארגונים נמנים "אחים לנשק" ו"מחאת הנשים".

הבוקר (רביעי) הגיעו המפגינים להפגנת פתע מול ישיבת "הר המור", בשכונת הר חומה שבדרום-מזרח ירושלים. על פי הדיווח בחדשות 14, עשרות מפגינים הגיעו עם דגלי ישראל, מגאפונים ו"זמבורות" וקראו נגד החקיקה המשפטית וקריאות "דמוקרטיה". בתגובה, שכנים שגרים בבתים ממול השמיעו להם ניגון חסידי.

בראש ישיבת "הר המור" עומד הרב צבי ישראל טאו, מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם שנציגה בכנסת הינו ח"כ אבי מעוז. המפגינים קראו מחוץ לישיבה קריאות "בושה, בושה", "משיחי שקר", "מדינת הלכה – הלכה המדינה".

מארגוני מחאת השמאל נמסר: "באנו הבוקר לישיבת הר המור של הרב טאו כי היא מסמלת את הזרם המשיחי והמסוכן למדינה, שמוביל את ההפיכה המשטרית. החזון המשיחי מדאיג ומבעית, וכולל מדינה הלכה יהודית שמבוססת על עליונות יהודית. אנחנו לא ניתן לזה לקרות. לא תהיה מדינת הלכה".

כזכור, ביום שני הפגינו ארגוני המחאה בנתב"ג. הם פרצו לטרמינל 3 והתעמתו עם שוטרים. עשרות מהפגינים נחקרו ושוחררו, ונתב"ג נחסם למשך שעות ארוכות.

תגיות:הפגנההר המורארגוני שמאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה