חדשות בעולם

"זעזוע עמוק": נחשפה האמת מאחורי הסבונים ה'חינמיים' בבתי המלון בעולם

גולשים ברחבי העולם נותרו מזועזעים לאחר שנחשף פס ייצור של מפעל שמקבל אליו אלפי סבונים משומשים מבתי מלון ברחבי העולם, והופך אותם לסבונים חדשים

אא

הסרטון הזה, שפורסם ברשתות החברתיות תחת הכותרת 'מה קורה לסבון המשומש ברגע שעוזבים את בית המלון' - זכה למיליוני צפיות והפך לויראלי תוך זמן קצר, לאחר שנחשפה בו אמת מזעזעת לגבי סבונים מבתי המלון ברחבי העולם. 

הסרטון איפשר הצצה לאחד המפעלים הגדולים שעושה שימוש במיליוני סבונים משומשים שמגיעים אליו מבתי מלון שונים ברחבי העולם ואם להיות מדויקים יותר - מדובר ב1.4 מיליון חדרי בתי מלון ברחבי העולם. 

"מלונות נפטרים ממיליוני סבונים בכל שבוע, אבל הם לא בהכרח חייבים להיזרק לאשפה", אומר הקריין בסרטון שבו נראה פס הייצור כשהוא מקבל אליו את אלפי הסבונים, מכל הצבעים והמינים. תוך כדי התמונות הרצות הוא מסביר כי הסבונים המשומשים נטחנים ואז מועברים לתהליך של חיטוי עמוק והפרדת חלקיקי העור, השיער והחיידקים. את מה שנותר לאחר התהליך הזה שולחים למכונה ענקית שמערבבת את הסבונים שוב, והופכת אותם לסבונים מוצקים חדשים. 

גולשים רבים הגיבו על התמונות הקשות שבסרטון וכתבו כי חוו 'זעזוע עמוק' לאחר הצפייה בתהליך הזה. "ולחשוב על כל הפעמים שהתלהבתי להשתמש בסבונים שחולקו בחינם", כתבה גולשת אחת ואחרת הוסיפה: "אפילו אם זה עובר בתהליך ניקוי עמוק, לא חושבת שבאמת לא נשארו שם חתיכות עור ושערות. זה מגעיל".

 

 

תגיות:בית מלוןזעזועסבונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה