חדשות בארץ

שבעה פצועים, חלקם במצב קשה, בפיגוע דריסה בשכונת רמת החייל בתל אביב

שבעה בני אדם נפצעו בפיגוע דריסה ברחוב פנחס רוזן בצפון תל אביב, כאשר מחבל עלה על המדרכה ועל שביל האופניים ודרס הולכי רגל

  • ט"ו תמוז התשפ"ג
זירת הפיגוע ברחוב פנחס רוזן (צילום: דוברות איחוד הצלה)זירת הפיגוע ברחוב פנחס רוזן (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

פיגוע דריסה בתל אביב: שבעה בני אדם נפצעו בצהריים (שלישי) בפיגוע דריסה ברחוב פנחס רוזן בשכונת רמת החייל שבצפון תל אביב. בין הפצועים 3 במצב בינוני עד קשה, ו-4 במצב קל. כוחות הצלה מעניקים במקום טיפול ראשוני.

לפי עדויות, מחבל עם רכב מסחרי עלה על המדרכה ועל שביל האופניים ברחוב פנחס רוזן בתל אביב ודרס ישראלים שהלכו על המדרכה עד שהוא נתקל בבטונדה, לאחר מכן יצא מהרכב ודקר אחרים עם חפץ חד, עד שנורה ונוטרל על ידי עוברי אורח ושוטרים.

המחבל הוא חסין חלילה בן 23 תושב העיירה סמוע בדרום הר חברון, שנכנס לישראל בעזרת אישור רפואי.

בית החולים איכילוב בעיר הכריז על אירוע רב נפגעים ונערך לקבל את הפצועים. בית החולים אף פתח קו מידע לציבור, שמספרו 1255133. פקס 03-6974133 לכבדי שמיעה. 

לחדר הטראומה של איכילוב הגיעו עד כה 5 פצועים: 3 במצב בינוני עד קשה, 1 במצב קל עד בינוני ו-1 פצועת חרדה. מבית החולים נמסר שכולם סובלים מפגיעות האופייניות לדריסה ואין פגיעות ירי.

לחדר הטראומה בבית החולים בילינסון הגיעו שני פצועים מהפיגוע. האחד במצב בינוני והשני במצב קל.

דובר חמאס חאזם קאסם התייחס לפיגוע הדריסה בתל אביב ואמר כי "הוא התגובה הראשונה לפשעי הכיבוש נגד עמנו במחנה ג'נין. זהו יישום של מה שהבטיחה ההתנגדות - שהכיבוש ישלם את המחיר על פשעיו".

יו"ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב לפיגוע "אויבינו מבקשים לפגוע בנו בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל ומולם אנחנו צריכים להפגין אחדות ונחישות בתל אביב, בעלי, ובכל מקום בארץ ישראל. לוחמינו הגיבורים פועלים גם בשעה זו לפגוע במחבלים ובשולחיהם בג׳נין ואנו מתפללים לשלומם ולהצלחתם. צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון ישימו את ידיהם על כל אחד ממבקשי רעתנו. אני מבקש לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיבוק גדול למשפחותיהם".

ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) הגיב אף הוא וכתב בטוויטר: "‏את מחיר ההסתה הנוראית של הרשות הפלסטינית וגרורותיה במדינת ישראל אנו רואים עכשיו ברחובות תל אביב. המבצע בג'נין הוא מוצדק מאין כמוהו ואנחנו צריכים להמשיך ולהילחם בכל הכח בטרור ובהסתה שגורמת לטרור. מי שמסית לטרור צריך לשלם מחיר כבד מאוד".

תגיות:פיגוע דריסהטרורתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה