חדשות בארץ

זה הצלף מהיישוב רבבה, שפגע ב-14 מחבלים: "הייתי ספורטאי, אבל בחרתי להגן על הבית"

סמ"ר א', תושב היישוב רבבה מהשומרון, הינו הצלף המצטיין של היחידה המובחרת של החטיבה החומה

  • ט"ו תמוז התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: Sliman Khader / Flash90)(צילום אילוסטרציה: Sliman Khader / Flash90)
אא

סמ"ר א' מסיירת גולני, המשתתף במבצע הגדול בג'נין יחד עם 1,000 לוחמי צה"ל נוספים, הפך בשנה האחרונה לצלף המצטיין ביחידה המובחרת של החטיבה החומה – כך דווח הבוקר (שלישי) באתר ynet.

על פי הדיווח, א' הרג בשנה האחרונה בוודאות לפחות 4 מחבלים חמושים ופגע בעוד כ-10, במהלך שורת מבצעים ופעולות תחת אש, בעיקר בגזרת שכם. בכך סמ"ר א' רשם את אחד הנתונים המרשימים בקרב יחידות צה"ל שפעלו בשנה החולפת בצפון השומרון, מבחינת כמות המחבלים שנפגעו מאש של לוחם אחד.

א' הינו תושב היישב רבבה שבשומרון. בשיחה ל-ynet סיפר: "הייתי ספורטאי מצטיין כנער, אבל ויתרתי על האתלטיקה כדי לעשות שירות משמעותי. בתחילת המסלול הייתי קלע חוד, אבל זה לא הספיק לי וביחידה נעתרו לבקשתי לצאת לקורס צלפים. בפעילות המבצעית שלנו כמעט כל לוחמי היחידה היו בשנה האחרונה תחת אש".

א', המתמחה ברובי הצלפים M-24, ברק, רקטן ורוגר, מצליח לפגוע במחבלים גם בטווחים של מעל 1,000 מטרים ובניסיון הראשון למטרת ראש. לדבריו, לאחרונה הוסיפו בצה"ל אמצעים חדשים ומתקדמים וגם וסט מיוחד וחדיש שמסייעים לצלפים לדייק מאוד, ובעיקר לפגוע בכדור ראשון. "זו עבודה מטורפת ועדיין אני לומד בה הרבה, בכל פעם, מצלפים אחרים", הוסיף א'.

תגיות:גולניג'ניןצלף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה