חדשות בארץ

פצוע קל בפיגוע דקירה בבני ברק, המחבל נעצר

המחבל, תושב ג'נין בן 14, נעצר על ידי שוטרים לאחר שדקר אדם בקריית הרצוג. הפצוע הועבר במצב קל לבית החולים מעייני הישועה

  • י"ד תמוז התשפ"ג
אילוסטרציה (קרדיט: shutterstock)אילוסטרציה (קרדיט: shutterstock)
אא

מחבל פלסטיני דקר אחר הצהריים (שני) אדם בבני ברק באמצעות סכין ופצע אותו באורח קל. הפצוע, בן 28, פונה לבית החולים מעייני הישועה בעיר.

המחבל, תושב ג'נין בן 14, נעצר על ידי שוטרים שהגיעו לזירת הפיגוע בקריית הרצוג בעיר, והועבר לחקירה. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אישר כי מדובר באירוע דקירה על רקע לאומני. מהמשטרה נמסר כי "כוחות משטרה עצרו לחקירה את אביו ואחיו של החשוד בדקירה. החקירה נמשכת".

מנחם סלבוטיצקי ומשה זהבי, חובשי איחוד הצלה שהגיעו לזירה, סיפרו: "הענקנו לפצוע סיוע ראשוני בזירה, ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים מעייני הישועה להמשך קבלת טיפול רפואי. מדובר בגבר בן 28, שבשלב זה מצבו מוגדר קל". 

מעיריית בני ברק נמסר כי "בעקבות פיגוע הדקירה היום בעיר, שהסתיים בחסדי שמיים בנס גדול, שוחח ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין עם צמרת המשטרה וסוכם על הגברת פעילות המשטרה בעיר בדגש על איתור שבחי"ם וביקוח הדוק על אתרי בנייה, כאשר תהיה אפס סובלנות מול מעסיקים שיעסיקו שב"חים. צוותי השיטור יגבירו סיורי אכיפה ובידוק של שוהים. אנו קוראים לכל תושבי העיר לגלות עירנות ודריכות לצד שגרה ורגיעה, יחד עם תפילה לשלום כוחות הביטחון בפעילותם בכל חלקי הארץ".

תגיות:בני ברקפיגוע דקירהטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה