חדשות עולם הילדים

בהידברות שברו את השוק: קייטנה דיגיטלית לילדים ב-10 ש"ח בלבד לחודש

החופש הגדול מגיע, והילדים שוב במסכים? הצטרפו לקייטנה הדיגיטלית של "עולם הילדים", והעניקו להם שפע של תוכן איכותי וערכי, בלי חשש שייחשפו לתוכן בעייתי: "מדובר בשעות הנאה רבות, בהן הילדים לומדים ערכים, מיומנויות והרבה כיף" 

אא

הקיץ הגיע, והילדים המתוקים שלנו יצאו בשמחה לחופש הגדול. איך נעביר להם את הזמן הרב שנוצר להם? מסתבר שיש פתרונות מעולים, שמותאמים בדיוק לאורח החיים ולערכים של המשפחה התורנית. "עולם הילדים הוא פלטפורמה חדשה ואיכותית מבית ערוץ הידברות, שמאפשרת שעות רבות של הנאה משפע של סרטים, חוגים, ספרי קומיקס ועוד - מבלי לוותר על הערכים שלנו", מספר דודו כהן, ממקימי האתר. "אנו מודעים לתכנים הרבים שיש ברשת, והצלחנו לייצר פלטפורמה מעולה שמעניקה 'פייט' לסוגי התכנים הבעייתיים שאיננו רוצים לחשוף את הילדים אליהם. יש כאן הכל מהכל: סרטים ותוכניות חינוכיות, חוגים ופיתוח מיומנויות וכשרונות, יש כאן ספרי קומיקס שלמים שנסרקו והם ניתנים לקריאה ישירה, מגוון משחקי מחשב ועוד". 

הרצון להנגיש את עולם הילדים לכלל הציבור הביא לעלות נמוכה במיוחד למנוי חודשי. "החלטנו לתת לכל משפחה בישראל את האפשרות לצפות בתכנים, בתמורה ל-35 ש"ח בלבד לחודש", משתף כהן. "ועכשיו, בתקופת החופש הגדול - יצאנו במבצע מיוחד של 10 שקלים בלבד לחודש הראשון".

אז מה כלול בעולם הילדים המשודרג? מתברר שהרבה מאוד: כ-50 סרטים וכ-70 סדרות לצפייה חופשית, כ-700 משחקים, 15 חוגים אונליין - בלי הגבלה, כ-60 ספרי קומיקס שלמים, ובנוסף גם השתתפות בכל הגרלות הקיץ, אחת מהן כבר אפשר לפרסם: נופש משפחתי בצימר יוקרתי בצפת. פרטים יבואו בהמשך.

מתוך התכנית ''פתוח קידס''מתוך התכנית ''פתוח קידס''

"הילדים שלי נהנים לצפות בתכני היצירה המגוונים", אומרת אורה הס, "הם לומדים המון דברים חדשים שנותנים להם תעסוקה גם מעבר לשעות המסך, ובחינם". "עולם הילדים תעסוקה נהדרת לילדים", מוסיפה גם שושנה לוי, אמא לחמישה מירושלים. "הילדים שלי מסוגלים לשבת שעות ולצפות בתכנים שבאתר, הם מרותקים, ואני רגועה, כי אני יודעת שהם צופים בתכנים איכותיים וערכיים". 

היכנסו אל עולם הילדים ב-10 ₪ לחודש הראשון. תוכן נקי, ערכי. יהודי. לחצו כאן

תגיות:קייטנהעולם הילדיםסרטים וסדרות לילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה