חדשות בארץ

בקואליציה ובאופוזיציה מגבים את המבצע בג'נין: "מתפללים לשלומם ולהצלחתם"

במערכת הפוליטית העניקו גיבוי מלא למבצע צה"ל בג'נין, ושיגרו איחולי עידוד והצלחה ללוחמים: "מחזקים את ידיהם של החיילים וכוחות הביטחון ועומדים מאחוריהם"

  • י"ד תמוז התשפ"ג
ג'נין (צילום:ג'נין (צילום:
אא

מכל קצוות הקשת הפוליטית, בקואליציה ובאופוזיציה, העניקו הבוקר (שני) גיבוי מלא למבצע צה"ל בג'נין.

שר הביטחון, יואב גלנט, אמר: "כוחות הביטחון פועלים בשעות האחרונות בריכוז מאמץ נגד מוקדי הטרור בג׳נין. נגד הטרור ננקוט בגישה התקפית ויוזמת-כל מי שיפגע באזרחי ישראל, ישלם מחיר כבד. אנו עוקבים מקרוב אחר התנהגות אויבנו-מערכת הביטחון ערוכה לכל תרחיש. מחזק את צה״ל ושב״כ בפעילותם הנחושה. נרדוף ונשיג את אויבנו".

שר החוץ, אלי כהן, מסר: "כולנו עומדים מאחורי חיילי צה״ל וכוחות הביטחון שפועלים בג׳נין לחיסול קיני הטרור. את הטרור נחסל בנחישות וביד קשה".

יושב ראש הכנסת, אמיר אוחנה, הגיב למבצע הצבאי: "בשעה זו כוחות הביטחון תוקפים במסגרת מבצע פתע נרחב את מחבלי האויב בג'נין ובסביבותיה. ‏בשם הכנסת ובשם אזרחי ישראל אני מחזק את ידם ומתפלל לשלומם ולהצלחתם".

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "הבוקר כולנו מתפללים לשלומם והצלחתם של חיילי צבא ההגנה לישראל וכוחות הביטחון. עם ישראל עומד מאחוריכם. מבקש לחזק את ידי רה"מ ושר הביטחון ואת מפקדי צה"ל וכוחות הביטחון. התחלנו לשנות כיוון במאבק למיגור הטרור ולפעול בעז"ה להשבת ההרתעה הישראלית והחזרת הביטחון".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מסר: "אני מחזק את כוחות הבטחון הפועלים כעת בג׳נין. כולנו מאחוריכם. זוהי פעולה מוצדקת מול תשתיות הטרור המתבצעת בעקבות מודיעין איכותי ומדוייק. חטיבת הקומנדו, הצנחנים וגולני, יחד עם השב״כ, פועלים נגד תשתיות טרור והנסיונות לבנות בג׳נין מערכי ייצור טילים בסיוע איראני. יחד עם כל עם ישראל אני נושא תפילה לשלום לוחמינו".

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ אמר: ״מחזק את כוחות הביטחון שפועלים כעת בג׳נין באופן נחוש ומקצועי מול הטרור שמרים את ראשו ‏כולנו חזית אחת מול הטרור. כל פעולה נחושה ואחראית של הממשלה תקבל גיבוי מלא״.

שגריר ישראל בארה"ב, מיכאל הרצוג, הגיב אף הוא למבצע באמרו: "צה"ל פתח במבצע נגד תשתית טרור פלסטינית בעיר ג'נין שבצפון הגדה המערבית. בשנתיים האחרונות הפכה ג'נין למוקד מרכזי של טרור ולמעוז איראני קרוב למרכזי אוכלוסייה ישראלים. רוב פיגועי הטרור נגד ישראלים מקורם בג'נין. אף אומה לא תשב בחיבוק ידיים כשטרוריסטים פוגעים באזרחיה".

תגיות:מבצעג'ניןהמערכת הפוליטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה