חדשות בארץ

שלטים בתל אביב מזהירים: אסור להוריד שלטים נגד ההפיכה המשטרית

שלטים נתלו ברחבי העיר: אל תפגעו בקדושת אורח החיים שלנו. עוד נכתב: כאן מתגוררים ישראלים ציוניים נאמנים למגילת העצמאות. בתודה, ציבור המשרתים בצה"ל ומשלמי המסים. ביקורת בימין על המהלך

  • י"ד תמוז התשפ"ג
(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)(צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

המחאה נגד הרפורמה המשפטית נמשכת, אבל החל מאתמול (ראשון) מתברר כי היא אפילו מתעצמת. בתל אביב נתלו שלטים הדורשים מאנשי הימין "לא להפריע לקדושת חיינו", ומדיירי הבניין שלא להשליך שלטים נגד ההפיכה המשטרית לפח.

כך, למשל, ברחוב אידלסון בתל אביב נכתב לדיירים: "אסור לאף דייר להוריד דברי פרסום נגד ההפיכה המשטרית שנתלים על הקירות! הכל באישור בעל הבניין! אתם רק דיירים, ברור? או שלא נדע".

"מי שאין לו מוח ומעדיף דת... מוזמן לעבור למדינת יהודה. פה זה תל אביב, ברור?". לצד זה, הוצבו שלטים בתל אביב עליהם נכתב: "כאן מתגוררים ישראלים ציוניים נאמנים למגילת העצמאות. אנא אל תפריעו לקדושת ערכנו ולאורח חיים. בתודה, ציבור המשרתים בצה"ל ומשלמי המסים" - כאילו שכל אנשי הימין, דתיים או חרדים אינם משלמים מסים או משרתים בצה"ל.

בשלט אחר נכתב: "לא זורקים דמוקרטיה לפח", ועוד גינויים כלפי שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. כמובן, אנשי ימין מיהרו לגנות את הדברים. "הצל" כתב שמדובר ב"הפרעה נפשית", ורבים אחרים הגיבו במחאה על תליית השלטים.

תגיות:תל אביבהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה