חדשות בארץ

השופטים במשפט נתניהו מאשרים: המלצנו למדינה לחזור בה מעבירת השוחד

השופטים בתיקי האלפים חשפו את תמצית השיחה שניהלו עם נציגי התביעה וההגנה, ממנה עולה כי במוקד עמדה המלצתם למדינה לחזור בה מעבירת השוחד המיוחסת לראש הממשלה נתניהו בתיק 4000

נתניהו בבית המשפט, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)נתניהו בבית המשפט, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

השופטים במשפט נתניהו אישרו הערב (חמישי) באופן רשמי את הדיווחים, לפיהם המליצו לפרקליטות למשוך את סעיף השוחד המיוחס לראש הממשלה בתיק 4000.

הרכב השופטים פרסם את תמצית השיחה, שהתקיימה בשבוע שעבר עם נציגי התביעה והההגנה. מהתמצית עולה, כי במהלך הפגישה נמסרה לצדדים עמדת השופטים לפיה "קיימים קשיים בביסוס עבירת השוחד. על רקע קשיים אלה, הוצע כי המדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד באישום זה".

השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר עם ועודד שחם הדגישו כי "עניין זה היה הסיבה היחידה לזימון הצדדים לישיבה. בישיבה הוטעם כי הדברים נאמרים בזהירות המתחייבת". הם ציינו, כי קיום הישיבה הסגורה בלשכתה של פרידמן-פלדמן נבע מ"רגישותו של העניין": "איש מן הנוכחים לא הביע הסתייגות כלשהי מקיום הישיבה בדרך זו ואיש לא ביקש רישום פרוטוקול".

עוד צוין, כי "ב"כ המדינה מסרה את עמדתה כי המדינה רואה את הדברים באופן שונה; כי תעביר את הדברים לממונים עליה; כי בשלב זה הוצגה לבית המשפט תמונה חלקית בלבד; וכי צפוי כי בפרשת ההגנה יוצגו עניינים נוספים".

לסיום כתבו השופטים: "אגב דברים אלה ובשוליהם, התקיים שיג ושיח קצר עם באי כוח הצדדים. בסופו צוין הצורך בסיום המשפט (לטובת העניין והמדינה)". הם הדגישו כי "הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט".

תגיות:;תיק 4000משפט נתניהובנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה