חדשות יהדות

מול כנס מיסיונרי: מאות השתתפו בעצרת תפילה

מאות יהודים השתתפו בעצרת תפילה ומחאה, שארגן 'אור לאחים', מול מקום כנס מיסיונרי שהתקיים בבנין מרכז כלל בירושלים

  • י' תמוז התשפ"ג
(צילומים: אור לאחים)(צילומים: אור לאחים)
אא

מאות יהודים, מכל גווני הקשת הציבורית, השתתפו ביום חמישי שעבר בעצרת תפילה ומחאה שארגן ארגון 'אור לאחים' מול מרכז כלל בירושלים, בו התקיים כנס מיסיונרי במסווה של קונצרט מוזיקלי.

בעקבות המחאה, יהודים שחשבו כי הגיעו לקונצרט מוסיקה תמים, נחרדו להבין שהגיעו לכנס מיסיונרי של קהילה נוצרית. רבים מהם מיהרו ופנו לעזוב את המקום.

פעילי ארגון 'אור לאחים' ייצרו איתם קשר בהמשך, וידרבנו אותם לנתק לחלוטין את הקשר עם הקהילה המיסיונרית.

הכנס המיסיונרי כלל מוטיבים נוצריים מובהקים, כאשר מארגניו פנו גם לילדים ולחיילים, להם הציעו כרטיס בהנחה. הדבר מנוגד גם לחוק המיסיון, האוסר פעילות מיסיונרית בקרב קטינים. קובלנה פלילית בנשר הוגשה למשטרה.

מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים', הרב בנימין וולקן, אמר כי הארגון לא ינוח ולא ישקוט, עד אשר יבוער נגע המיסיון.

סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג, שהשתתף בעצרת, אמר כי שליחותו הציבורית מחייבת לשמור על זהותה היהודית של ירושלים. "לנוכח התגברות פעולות המיסיון בקרב היהודים הגרים בירושלים, אין לי את האפשרות לשבת מנגד ולא למחות ולהפגין כנגד אלה שנכנסים לארצנו כתיירים, אך למעשה נשלחו לארצנו, ובדגש לירושלים, במטרה להעביר יהודים על דתם", אמר קינג.

"כסגן ראש העיר", הבטיח, "אעשה הכל על מנת להציל נפש אחת מישראל שתיפול לידיי המיסיונרים. לכן התייצבתי להפגנה אל מול הכנס הפרובוקטיבי והמסוכן שהתקיים בבניין כלל. התייצבתי לצד מאות יהודים אכפתיים שלא מוכנים לוותר על כל יהודי שעלולים חלילה להגיע לשמד".

תגיות:עצרת תפילהמיסיונרי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה