חדשות בארץ

אבישי בן חיים על עדות מילצ'ן: "איש מפוצץ קסם, איך הוא מרסק בחן את תיק 1000"

"כפרה עליו מילצ'ן", כתב פרשן חדשות 13, "איך הוא מרסק בחן את תיק 1000, אחרי שתיק 4000 כבר התרסק"

  • י' תמוז התשפ"ג
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

פרשן חדשות 13, ד"ר אבישי בן חיים, התייחס הבוקר (חמישי) לעדותו של איש העסקים ארנון מילצ'ן במסגרת משפט נתניהו, והתפעל מהאופן בו מפוצץ מילצ'ן את תיק 1000 נגד ראש הממשלה.

בחשבון הטוויטר שלו כתב בן חיים: "כפרה עליו מילצ'ן, איזה איש ציוני ומפוצץ קסם. ואיך הוא מרסק בחן את תיק 1000, אחרי שתיק 4000 כבר התרסק".

עוד הוסיף הפרשן: "הוא ירסק גם את הסכומים שהם ניפחו בכתב האישום כדי ללכלך את ראש ממשלת ישראל (ורבים לא הבינו איך הם העזו עד שאלשיך הסביר) בקרוב יתחילו התקפות ההגמוניה על העד. להם מותר".

ארנון מילצ'ן העיד בימים האחרונים בתיק 1000, ועדותו הועברה בשידור חי מהעיר ברייטון שבאנגליה. אתמול השיב מילצ'ן לשאלות סנגורו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, והדגיש כי חברותו עם נתניהו "לא הייתה משולבת באינטרסים".

במהלך החקירה מילצ'ן נשאל על סוגיית הוויזה לארצות הברית. בכתב האישום נטען שנתניהו פעל באמצעות עוזריו מול האמריקנים, בכדי שהוויזה לאיש העסקים תחודש לתקופה ארוכה. אלא שכבר בדיון הקודם השיב מילצ'ן שראש הממשלה לא התערב בנושא.

חדד ביקש לחדד שוב את הסוגיה. הוא טען כי היחסים בין נתניהו לממשל אובמה "לא היו טובים", ולכן, לדבריו, "לא ניתן לטעון שנתניהו ידרוש מהאמריקנים ויזה". מילצ'ן השיב בחיוב. "אף אחד לא היה מסתבך בלתת לי ויזה", אמר.

הסנגור המשיך: "החוקר אומר לך, 'ממה שאני מבין נתניהו בכלל לא עזר לך'", וענית 'ממש לא'". מילצ'ן חידד את תשובתו: "הוא לא היה עוזר גם היום".

תגיות:אבישי בן חייםבנימין נתניהומילצ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה