חדשות בארץ

העלאת מחירי הנסיעה בתחבורה הציבורית נדחתה לאוגוסט

שרי התחבורה והאוצר סיכמו על ביטול זמני של עליית המחירים, שהייתה צפויה להיכנס לתוקף בראשון ליולי. השרים יביאו לאישור הממשלה את ההחלטה לתקצוב רכבת בין קריית שמונה לאילת

(צילום: Olivier Fitoussi / Flash90)(צילום: Olivier Fitoussi / Flash90)
אא

שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' הודיעו היום (שני) על דחייה בחודש של עליית מחירי התחבורה הציבורית. אלו צפויים היו להתייקר בראשון ליולי ב-12 אחוזים. בנוסף, הודיעו השניים כי יביאו לאישור הממשלה את ההחלטה לתקצוב רכבת מקריית שמונה לאילת.

בשבוע שעבר הודיע משרד התחבורה על התייקרות במחירי הנסיעות בקווי התחבורה העירוניים והבין עירוניים. המשרד ציין כי "מדובר בירושה שקיבלנו מהממשלה הקודמת. זו התקנה של העלאת המחירים שעליה חתמו שר האוצר הקודם ליברמן והשרה לשעבר מיכאלי. מרגע שהשרה רגב עודכנה על המצב הזה, היא פועלת יחד עם שר האוצר במטרה לדחות את הגזירה, ולמצוא פתרון להתייקרות מחירי התחבורה הציבורית שנכפו עלינו מהממשלה הקודמת, התייקרות אשר אמורה להיכנס לתוקפה ב-1 ביולי".

עוד נמסר מהמשרד: "כידוע, השרה רגב קיבלה החלטה להורדת מחירי התחבורה הציבורית במסגרת תוכניתה 'צדק תחבורתי' שתביא לירידה במחירים החל מספטמבר הקרוב. 50% הנחה לפריפריה הגיאוגרפית, 50% הנחה לנכים ובעלי מוגבלויות, 33% הנחה לצעירים בגילאי 26-18".

עם זאת, במשרד עדכנו כי השרים מנסים למצוא פתרון שימנע את ההתייקרות.

תגיות:תחבורה ציבוריתמשרד התחבורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה