חם ברשת

המוזיקאי שיתף בכאב: "גנבו לי את התפילין - הדבר היקר לי מכל"

חברו של הזמר חנן בן ארי, יעקב אסרף, סיפר לעוקביו: "פרצו לי לרכב, שוב בדרום תל אביב. פרצו את החלון, ניסו להניע, לא הצליחו. 'חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה'. תודה לה' ששלח לי תפילין, תודה שנלקחו ממני. והלוואי ויחזרו אלי"

  • ז' תמוז התשפ"ג
יעקב אסרף (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)יעקב אסרף (צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

המוזיקאי וחברו של הזמר חנן בן ארי, יעקב אסרף, כתב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו כי התפילין שהיו ברשותו נגנבו. הוא ביקש את עזרת הציבור בשיתוף הדברים שכתב, כדי שאולי הגנב יתעשת ויחזיר אותן. "פרצו לי לרכב. שוב. שוב בדרום תל אביב. פרצו את החלון, ניסו להניע, לא הצליחו", כתב אסרף. "ואז לקחו לי תיק, ושם היה הדבר היקר לי מכל – התפילין שלי".

לאסרף לא אכפת מהחלון שנשבר, אלא מהתפילין אותן הניח כל בוקר. "על כל השאר כפרה. התפילין האלה איתי מהבר מצווה", סיפר לעוקביו. "החלפתי טלפונים, רכבים וגיטרות, אבל עם התפילין האלה זה קשר עמוק ושונה. הדומם הכי חי שאפשר להרגיש. רחמים על מי שנזקק להושיט יד ולקחת מאחר. באמת כואב הלב, באמת קשה לקלוט שיש מציאות כזאת. חולם ומתפלל על גאולה. שהטוב ישלוט בעולם".

לסיום כתב אסרף: "אני פשוט לא מצליח להפסיק לחשוב על התפילין. איפה הן? אם מי שלקח אותן יניח אותן אני מוחל לו בלב שלם, אם הוא יזכה דרך זה למצוות תפילין. אבל אם הן זרוקות כרגע באחד הרחובות, הלב שלי נשבר. ממש".

מתברר כי לפני 5 שנים נפרץ רכבו של אסרף ונגנבו ממנו הגיטרות - אך הגנב השיב אותן. "כבר הייתי בסיטואציה הזאת, זוכרים? לפני 5 שנים גנבו לי את גיטרות. פרסמתי פוסט, אנשים שיתפו, מצאנו את הגנבים. החזרנו את הגיטרות", כתב. "הוכחנו שאין ייאוש. אולי, אולי עוד אניח את התפילין שלי. אני מאמין שאם זה שייך לי, זה יחזור. לא משנה איך. בחיי כפרה על הכסף והכל, אבל זה ערך סנטימנטלי שאין כמוהו. לא דמיינתי כמה זה כואב".

לסיום הוא ביקש להפיץ את המידע, כדי שאולי התפילין יעשו את הדרך חזרה אליו: "אנשים טובים, תשתפו את הפוסט ותפתחו עיניים. ואם מישהו נתקל בתפילין ברחובות תל אביב או ברשת, עם כיסוי אפור - לצערי אין על זה שם או זיהוי אחר, אז אתם יודעים לאן לפנות. אסיים כמו שסיימתי אז: 'חייב אדם לברך על הרעה כשם שהוא מברך על הטובה'. תודה לה' ששלח לי תפילין, תודה שנלקחו ממני. והלוואי ויחזרו אלי".

תגיות:תפיליןיעקב אסרףמשה פרץ וחנן בן ארי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה