חדשות בעולם

דיווח: סוכל פיגוע איראני נגד ישראלים בקפריסין

פיגוע של משמרות המהפכה האיראניים נגד ישראלים בקפריסין – סוכל. שירותי הביון הקפריסאיים עקבו מקרוב אחרי התנועות של החוליה במהלך החודשים האחרונים, וכך סיכלו את פעולת הטרור שתכננה

  • ו' תמוז התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כלי תקשורת בקפריסין דיווחו הבוקר (ראשון) כי סוכל פיגוע של משמרות המהפכה האיראניים נגד ישראלים במדינה. על פי הדיווח באתר in-cyprus, הפיגוע סוכל באמצעות שיתוף פעולה עם שירותי המודיעין של ישראל וארה"ב.

שירותי המודיעין במדינה לכדו את החשודים. על פי הדיווח, שירותי הביון הקפריסאיים עקבו מקרוב אחרי התנועות של החוליה במהלך החודשים האחרונים, וכך סיכלו את פעולת הטרור שתכננה. מדובר ברשת של מחבלים שהתאמנה בשטחים הטורקיים שבצפון קפריסין, ונשלחה לבצע פיגוע.

שירותי המודיעין ניטרו באופן קבוע את החשוד המרכזי שזוהה, והדבר סייע למניעת הפיגוע. החשוד המרכזי אמנם הצליח להימלט, אך אותר ציוד שבו עשוי היה להשתמש לביצוע הפיגוע. בהתאם להתפתחות החקירה, קפריסין תשקול לפרסם צו מעצר בינלאומי נגד החשוד המרכזי.

נזכיר כי לפני שנתיים התרחשה בקפריסין תקרית דומה, הקשורה למשמרות המהפכה. אז נעצר במדינה אזרח אזרי בעל דרכון רוסי, שתכנן גם הוא פעולות טרור נגד מטרות ישראליות בשליחות משמרות המהפכה האיראניים.

תגיות:קפריסיןמשמרות המהפכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה