חדשות בארץ

בעקבות הפיגוע: תושבים מיצהר ניתקו את החשמל לכפר הפלסטיני ממנו יצאו המחבלים

שכונה חדשה בבנימין, סמוך למקום הפיגוע הרצחני, הוקמה הלילה. במקביל, תושבים מיצהר ניתקו את החשמל לתושבי הכפר הפלסטיני עוריף

  • ג' תמוז התשפ"ג
יצהר (צילום: שריה דיאמנט /פלאש 90)יצהר (צילום: שריה דיאמנט /פלאש 90)
אא

תושבים מיצהר ניתקו הלילה (חמישי) את החשמל בכפר הפלסטיני עוריף, ממנו יצאו שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בתחנת הדלק שעל כביש 60 ליד עלי.

בדף הפייסבוק של הכפר עוריף כתבו מנתקי החשמל: "צריך לשנות תפיסה במלחמה בטרור. האחריות על הפיגוע הקשה היא על כל הכפר - רק לחץ אזרחי על סביבת המחבלים יביא לשינוי. החשמל שלהם לא יעבור דרכנו. הפסקת החשמל המכוונת בכפר עוריף נמשכת מאז הלילה, ללא שום עדכון על פתרון הבעיה".

במקביל, הלילה עלתה לקרקע שכונה חדשה בבנימין בין היישובים מעלה לבונה ועלי, לא הרחק ממקום הפיגוע הרצחני. מקימי השכונה מציינים כי מיקום שכונת "המור" החדשה מחזק את האחיזה היהודית במרחב יישובי גוש שילה-עלי שבבנימין ויוצר רצף התיישבותי באזור עם היישובים גבעת הרואה וגבעת הראל.

בפיגוע שהתרחש ביום שלישי השבוע נרצחו אלישע אנטמן בן ה-18, הראל מסעוד בן ה-21, נחמן שמואל מורדוף בן ה-17 ועופר פיירמן בן ה-63 הי"ד. שני המחבלים הגיעו לשער היישוב עלי, ירו לעבר השומר ולאחר מכן המשיכו לתחנת הדלק הסמוכה ופתחו לעברם בירי. בנוסף אליהם נפצעו ארבעה נוספים, שאחד מהם במצב קשה. אזרח שהיה במקום חיסל את אחד המחבלים והשני חוסל על ידי כוחות הביטחון בתום מרדף.

תגיות:עליפיגועמחבליםיצהרחשמל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה