חדשות בארץ

סיכול מהאוויר ביו"ש - לראשונה מזה שנים: חוליית מחבלים חוסלה באזור ג'נין

כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל ירה לעבר הרכב בו נסעו חברי החוליה. שלושה מחבלים נהרגו

צילום מסך, מתוך הרשת (על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)צילום מסך, מתוך הרשת (על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
אא

(עודכן: 22:55)

תיעוד מהרשתות החברתיות (על פי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

כלי טיס מאויש מרחוק של צה"ל חיסל הערב (רביעי) חוליית מחבלים שנסעה ברכב באזור ג'נין וירתה לעבר מחסום ג'למה. שלושה מחבלים נהרגו. מקורות פלסטיניים טוענים, כי צה"ל מחזיק בגופות המחבלים.

מדובר בסיכול אווירי ראשון שמתבצע ביהודה ושומרון מאז 2006. בהודעה משותפת לצה"ל ולשב"כ נמסר כי "כוחות צה"ל, בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב"כ, זיהו לפני זמן קצר רכב חשוד ובו חוליית מחבלים, לאחר שביצעה ירי בסמוך לג'למה במרחב חטיבת מנשה. החוליה ביצעה מספר פיגועי ירי לעבר יישובים ברחבי יהודה ושומרון בתקופה האחרונה. לאחר זיהוי החוליה, כטמ"ם של צה"ל ירה לעבר החוליה וסיכל אותה".

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, אמר: "הפעלנו ירי של כטמ"ם מסוג 'זיק' של חיל התותחנים לעבר הרכב, אחרי שירה לעבר המעבר. ברכב היו שלושה אנשים ושלושה נשקים, זהותם נמצאת כרגע בחקירת שב"כ. סיכול מהסוג הזה היה בפעם האחרונה בשנת 2006. מדובר בהסרת איום – זיהינו רכב שיורה למעבר והסרנו את האיום".

שר הביטחון יואב גלנט מסר: "משבח את כוחות הביטחון שביצעו לפני זמן קצר חיסול ממוקד של חוליית מחבלים שירתה לעבר שטח ישראל, וביצעה בעבר מספר פיגועי ירי. כנגד הטרור ננקוט בגישה התקפית ויוזמת, נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו ונגבה מכל מחבל או משלח טרור את המחיר הכבד ביותר. נרדוף ונשיג את אויבינו".

תגיות:צה"לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה