חדשות בארץ

נתניהו לשלוחי "חב"ד לנוער' בישראל: "להרבות באור זה צו השעה"

בערב יום ההילולא של הרבי מליובאוויטש זצ"ל, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שלוחים חב"דיים שפועלים מטעם ארגון 'חב"ד לנוער' בישראל: "אתם נושאים את הלפיד הבוער של העם היהודי"

  • ב' תמוז התשפ"ג
(צילום: חיים צח, לע"מ)(צילום: חיים צח, לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל היום (רביעי),בלשכתו בירושלים, עשרות שלוחים חב"דיים שפועלים מטעם ארגון 'חב"ד לנוער' בקרב בני הנוער בישראל. הוא שמע מהם על פעילותם הנרחבת בעשרות הסניפים שהקימו ברחבי הארץ, לעידוד בני נוער מצטיינים הפועלים מטעמם בהפגת בדידותם של קשישים וגלמודים.

נתניהו, שנפגש פעמים רבות עם הרבי מליובאוויטש זצ"ל וקיבל ממנו עצה וברכה, ציין בפני השלוחים והנערים את התרגשותו לפגוש בהם בערב יום ההילולא של הרבי. אחרי ששמע סקירה על פעילותם להחדרת היהדות בקרב בני הנוער ביותר מ-40 ערים בישראל, אמר להם ראש הממשלה: "להרבות באור זה צו השעה. אתם בונים את דור העתיד, נושאים את הלפיד הבוער של העם היהודי. התפקיד שלנו הוא להרבות באור אל מול החושך הגדול".

ראש הממשלה הביע גם את התרשמותו מהפעילות הנרחבת של 'חב"ד לנוער', שמגייסת את אלפי הנערים החברים בה להקדיש מזמנם לפעילות רווחה עם קשישים, גלמודים וניצולי שואה. הוא אמר לבני נוער מצטיינים שנלוו לשלוחים: "אתם עושים מלאכת קודש. אתם מגלים שככל שאתם נותנים – אתם מקבלים. זה סעד לעם ישראל, לקשישים ולאחרים".

הרב משה שילת, המפעיל את 'חב"ד לנוער' בישראל יחד עם רעייתו הרבנית ברכה, אמר לראש הממשלה: "'חב''ד לנוער' ישראל מהווה היום חיל חלוץ של צעירים וצעירות המחוברים לארץ ישראל, ליהדות ולערכים של ערבות הדדית והתנדבות. אנו שמחים שהואלת להקדיש מזמנך כדי לפגוש בנו ולהכיר מקרוב חלק נוסף במפעל השליחות האדיר של הרבי".

"תצטרך להיאבק עם 119 אנשים": העצה שקיבל נתניהו מהרבי מליובאוויטש ב- 1988. לחצו כאן לצפייה

תגיות:חב"דהרבי מלובאוויטשבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה