חדשות בארץ

אחרי ספירת הקולות: עמית בכר נבחר לראשות לשכת עורכי הדין

המועמד שמזוהה עם המחאה נגד הרפורמה המשפטית קיבל 72 אחוזים מקולות הבוחרים. לאחר ניצחונו אמר עו"ד עמית בכר: "נעבוד עם הממשלה, על לוין לכנס את הוועדה במהירות"

(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

אחרי ספירת הקולות, עו"ד עמית בכר, שמזוהה עם המחאה נגד הרפורמה המשפטית, יהיה ראש לשכת עורכי הדין. בכר, שהתמודד מול אפי נוה, זכה ל-72 אחוזים מקולות המצביעים מול 20 אחוזים שהצביעו בעד יריבו.

על פי הנתונים, במחוז הדרום, שמזוהה עם נוה, ניצח בכר בפער קטן של כ-20 קולות. במחוז הצפון הוא ניצח בפער גדול. גם במחוז תל אביב, הגדול ביותר בלשכה, זכה בכר, שם יש לו כוח עצום מאחר והוא מכהן בשני תפקידים - ממלא מקום יו"ר הלשכה ויו"ר מחוז תל אביב.

בריאיון ל-103FM טרם הסתיימה ספירת הקולות, אמר בכר כי "אפשר לומר ברכות לעשרות אלפי עורכי הדין שעמדו בתור להצבעה, זה היה מחזה בלתי נתפס, מרומם את הלב. רציתי להגיד תודה לאלפי עורכי הדין שהסבו גאווה ללשכה, ולאלפי מתנדבים שחרדים לדמוקרטיה ובאו לעזור. זה חג לדמוקרטיה, פשוט כך".

בכר הודה כי הוא מתנגד לרפורמה המשפטית, והוסיף: "עצמאות בחירת השופטים חייבת להישמר. אם יהיה ניסיון לחזור ולחוקק באופן חד-צדדי, נפעל נגד זה משפטית וגם הציבור יפעל נגד זה. זה לא נגד שר משפטים וזה לא נגד הממשלה, זה לא עניין פוליטי. כולם יצטרכו להיות ממלכתיים ולעבוד יחד".

הניצחון של בכר הוא כפול, שכן רשימתו זכתה במרבית המושבים בבחירות למועצה הארצית ובשליטה מוחלטת על המועצה הארצית שבוחרת את נציגי לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים.

תגיות:לשכת עורכי הדיןעמית בכר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה