חדשות יהדות

"חילול ה' נורא": עצרת תפילה מול כנס מיסיונרי בירושלים

ארגון 'אור לאחים' מארגן עצרת תפילה במקום שבו יתקיים כנס מיסיונרי ענק בירושלים

  • ב' תמוז התשפ"ג
אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

אל המחלקה למאבק במיסיון שבארגון 'אור לאחים', הגיע מידע על כנס ענק שמארגנים המיסיונרים באולם אירועים במרכז כלל בירושלים. הכנס, בעל מוטיבים נוצריים מובהקים, פונה למרבה החוצפה גם לילדים ולחיילים, להם הוא מציע כרטיס בהנחה.

בעקבות כך הוחלט בארגון לקיים מול מקום הכנס עצרת תפילה וזעקה. העצרת נועדה בראש ובראשונה לזעוק לפני בורא עולם להצילנו מידי מרדפי דת ישראל, המעוניינים להעביר יהודים על דתם. במקביל, נועדה העצרת להזהיר יהודים, שעלולים בתמימות ובבלי לדעת לאיזו מלכודת הם נופלים, להיכנס למקום הכנס. העצרת תתקיים בהשתתפות רבנים וגדולי ישראל שליט"א ואישי ציבור מכל החוגים והעדות.

רבה של העיר העתיקה בירושלים, הגאון רבי אביגדור נבנצל, פרסם קריאה מיוחדת להשתתף בעצרת: "לאחינו בית ישראל היקרים, נזדעזעתי לשמוע מנציגי ארגון 'אור לאחים' על חילול השם הנורא שיתקיים ביום שלישי הקרוב, ג' תמוז בשעה 16:30 בבנין כלל בירושלים, על ידי מיסיונרים אשר כל מטרתם להחטיא ח"ו את ישראל. על כן צריכים אנו למחות בכל עוז".

אל משטרת ירושלים הוגשה קובלנה פלילית, שכן לפי חוק המיסיון, אסור לפנות עם פעילות מיסיון אל ילדים. הודגש כי בפרסום הרשמי של מארגני העצרת, הם פונים גם לילדים.

מארגון "אור לאחים" נמסר כי הם יעקבו אחר התקדמות הטיפול בתלונה, מתוך תקווה שהמשטרה תקיים את חובתה על פי החוק, לחקור מיידית ולסכל ביצוע עבירה פלילית.

תגיות:עצרת תפילהמיסיוןאור לאחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה