חדשות בארץ

עיתונאי "כאן": "אין עוד מקום בעולם שבו מחלקים ממתקים כדי לחגוג רצח יהודים"

בפוסט שהפך ויראלי, זאב קם כתב: "זה הרחוב הערבי-פלסטיני ששמח על מוות של יהודים באשר הם. תרבות של רצח ושנאת דם טהורה". אז למה הרשת הגיבה בסערה?

  • ב' תמוז התשפ"ג
(צילום: Liron Moldovan / Flash90)(צילום: Liron Moldovan / Flash90)
אא

"אין עוד מקום בעולם שבו מחלקים ממתקים כדי לחגוג בשמחה ובגיל רצח של יהודים, והכל בריש גלי ובפומבי. זה לא המחבלים עצמם וגם לא המשפחות שלהם. זה הרחוב הערבי – פלסטיני ששמח על מוות של יהודים באשר הם. תרבות של רצח ושנאת דם טהורה. ועם הדבר הזה יש כאלו אצלנו שרוצים לחתום על הסכם. לעולם לא". כך כתב עיתונאי התאגיד כאן 11, זאב קם, בחשבון הטוויטר שלו, בפוסט שהפך ויראלי.

קם העלה תמונות של הפלסטינים חוגגים - הם חילקו מתוקים לעוברים ושבים והניחו שולחן עם סוכריות ברחוב אחרי שהבינו כי ארבעה ישראלים נרצחו. הפוסט של קם זכה לתגובות רבות. בין היתר כתבו לו אנשי שמאל כי התמונה אינה מהיום וכי "מדובר בפייק". קם עצמו, כמובן, לא תיקן את הציוץ.

השאלה היא האם זה משנה את התמונה הכוללת ואם החגיגות נעשו בעבר, על רקע שפיכת דמים - האם זה מוריד מערך הידיעה לפיה המחבלים "רוקדים על דם" הנרצחים? במהלך השעות שאחרי הפרסום, קם נדרש להוריד את הידיעה ולמרות זאת - הוא לא עשה זאת ולא התייחס לנאצות שספג. מצד שני, הוא זכה לתמיכה בקרב אנשי הימין.

העיתונאי חנוך דאום כתב: "ילד בכיתה י"ב נמצא בצהריים בחומוסיה. אין דבר שגרתי ומתוק מזה. אלא שזה הדבר האחרון שהוא זוכה לעשות בחייו. הוא לא יהיה בטקס סיום י"ב עם חבריו האהובים, לא יקבל את תעודת הבגרות עליה שקד, לא יתגייס לצבא, לא יבלה עם אהבתו הראשונה, לא ילמד ויתפתח ויראה שקיעות ויטייל ויצחק ויבלה עם אחיו ויקים משפחה. כל מה שעתיד היה להיותנגדע ברגע אחד על ידי רוצחים מתועבים שירו בו בדם קר כמו פחדנים, בשעה שהוא בחומוס אליהו. להוריו יישארו רק התמונות, הזיכרונות והכאב. חייהם כפי שהכירו אותם נגדעו באחת. ישראל 2023, זו האמת המרה: דמנו נשפך כמים. והלב נקרע".

תגיות:פיגוע יריהפיגוע בעלימחבליםזאב קם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה