חדשות בארץ

"מודאג מהמוות בגדה": שגריר ארה"ב לא גינה את הפיגוע - וחטף ביקורת

שגריר ארה"ב בישראל הביע צער על "מקרי המוות בגדה המערבית" ב-48 השעות האחרונות. בעקבות הביקורת, פרסם השגריר לאחר מכן גינוי מפורש לפיגוע בעלי

ניידס (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)ניידס (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

שגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס, חולל הערב (שלישי) סערה כאשר לא גינה באופן מפורש את הפיגוע הרצחני ליד היישוב עלי והביע צער על "מקרי המוות" ביהודה ושומרון ב-48 השעות האחרונות.

בהודעה שפרסם בטוויטר, התייחס ניידס הן לנרצחים היהודים בפיגוע והן להרוגים הפלסטינים בפעילות צה"ל אתמול בג'נין: "מודאגים מאוד ממקרי המוות והפציעות של אזרחים שהתרחשו בגדה המערבית ב-48 השעות האחרונות, כולל קטינים. מתפללים למען המשפחות שמתאבלות על יקיריהן או מטפלות בפצועים".

שגריר ישראל בארה"ב, מייק הרצוג, מתח ביקורת על דבריו של ניידס: "היום, עוד מתקפת טרור פלסטינית נתעבת שגבתה את חייהם של ארבעה אזרחים ישראלים חפים מפשע. אין שום הצדקה לפגיעה והרג של אזרחים חפים מפשע. יש לגנות זאת באופן חד-משמעי. כל ניסיון לגינוי 'מאוזן' הוא שגוי ואינו מכבד את זכר הקורבנות".

בעקבות הביקורת, פרסם ניידס כעבור זמן קצר הודעה נוספת בה כתב: "אני מגנה בכל תוקף את הרצח חסר ההיגיון של ארבעה ישראלים חפים מפשע היום – לבי עם בני משפחתם האבלים".

תגיות:ארה"בטום ניידסהפיגוע בעלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה