חדשות בארץ

הצעיר שירה במחבל בתחנת הדלק: "עד שהוא לא הפסיק לזוז לא הפסקתי לירות"

מוראל מואיז, שנפצע בפיגוע, היה במרחק מה מתחנת הדלק הסמוכה לעלי והבין מיד שמדובר באירוע חריג. תוך כדי נסיעה לעבר הזירה הוא דרך את נשקו, זיהה את המחבל ויחד עם אזרח נוסף נטרל

זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)
אא

מוראל מואיז, בן 27, שנפצע קל בפיגוע היום (שלישי) בתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי, היה אחד משני האזרחים שנטרלו את המחבל, במהלך חילופי אש.

מואיז שיחזר את מעשיו ממיטתו בבית החולים: "שמעתי ירי מאזור תחנת הדלק ואז שמעתי צרור יריות. הבנתי שזה משם, נכנסתי לרכב. טסתי לרכב, טסתי לשם. כשאני מגיע לתחנת דלק ראיתי את המחבל, ראיתי אותו מגיע לרכב שישב שם בן אדם, הוא דפק בו צרור. אני פתחתי את הדלת, את הנשק כבר דרכתי בצומת למזלי. פתחתי את הדלת ויריתי עליו, הוא ירה עליי. עד שהוא לא הפסיק לזוז לא הפסקתי לירות".

אזרח נוסף שהיה בתחנת הדלק ירה אף הוא לעבר המחבל ופגע בו. אביעד גדות, אחיו של האזרח, כתב בחשבונו בטוויטר: "אחי הגיבור מנפח אוויר, הילדים ברכב. לפתע רכב עם ערבים 15 מטרים מהם. בנו רצה לנפח יחד איתו את הגלגלים, אבל אחי חשד וביקש שיישאר. לפתע דלתות נפתחות והם פורקים עם M16 ומתחילים לירות. אחי מאגף מחבל אחד ויורה בו 10 כדורים עד שהוא נופל".

תגיות:מחבלפיגוע יריפיגוע בעלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה