חדשות בארץ

הנרצחים בפיגוע: אלישע אנטמן, הראל מסעוד, עופר פיירמן ונחמן שמואל מורדוף הי"ד

בפיגוע, שהתרחש בתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי, נרצחו אלישע אנטמן, הראל מסעוד, עופר פיירמן ונחמן שמואל מורדוף הי"ד

עופר פיירמן, אלישע אנטמן והראל מסעוד הי"ד (הצילומים באדיבות המשפחות)עופר פיירמן, אלישע אנטמן והראל מסעוד הי"ד (הצילומים באדיבות המשפחות)
אא

(עודכן: 22:45)

ארבעת הנרצחים בפיגוע הקשה היום (שלישי) בתחנת הדלק הסמוכה ליישוב עלי שבבנימין הינם: אלישע אנטמן, בן 18, תושב שכונת 'נוה שהם' בעלי; הראל מסעוד, בן 21, תושב יד בנימין שבמועצה האזורית נחל שורק; עופר פיירמן, בן 63, תושב שכונת 'נאות אילן' בעלי; ונחמן שמואל מורדוף, בן 17, תושב היישוב אחיה שבבנימין. הי"ד.

הלווייתו של אלישע אנטמן הי"ד תיערך הלילה בשעה 23:15 בבית העלמין בעלי. הלווייתו של הראל מסעוד הי"ד תחל באותה שעה בבית העלמין ביישוב יסודות

המועצה האזורית נחל שורק פרסמה הודעה: "הראל הוא בנם של גיל ויעל מסעוד, רק בן 21 בהירצחו. בלב כבד וכאב רב התבשרנו בשעות האחרונות בבשורה קשה. משפחת מסעוד היקרה, אין מילים להביע את ההלם והכאב. קהילת נחל שורק כולה כואבת אתכם את האסון הנורא ומשתתפת בצערכם הבלתי נתפס. משמים תנוחמו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. פרטים לגבי ההלוויה יימסרו בהמשך".

מזכירות היישוב עלי הודיעה על הירצחו של תושב היישוב: המקום "ברוך דיין האמת. בצער רב, אנו מודיעים על פטירתו של אלישע אנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע היום, תושב שכונת נווה שהם בישוב עלי. אנו משתתפים בצער המשפחה, ונעדכן על מועד הלוויה בהמשך. מן השמים תנוחמו".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, מסר: "אנו מבכים את הירצחם של ארבעת הקדושים הי"ד. בנימין וכל עם ישראל כואבים ומחבקים את המשפחות ואת הקהילות. על ממשלת ישראל מוטל התפקיד למגר את קיני הטרור ולא לצאת משם עד להשמדת האויב במכת מחץ אנושה. האויב הרצחני מנסה לפגוע בנו בכל מקום: בירושלים, בתל אביב ובבנימין בלי כל הבדל. ההתיישבות חזקה יחד עם כל מדינת ישראל. נכאב ונקום בקומה זקופה".

 

תגיות:עליפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה