חדשות בעולם

דלת המטוס נפתחה באמצע הטיסה. מה קרה לנוסעים?

אירוע חריג במהלך טיסת פנים: הנוסעים בטיסה הבחינו כי הדלת בחלקו האחורי של המטוס נפתחה ונבהלו. הטייס שב לשדה התעופה ממנו המריא

  • א' תמוז התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

לא מעט פעמים אנחנו שומעים על מקרים חריגים בטיסות: זה מתחיל בבעיות המראה ונגמר בנחיתת חירום - אבל מה הייתם עושים אם דלת המטוס, ממש ככה, הייתה נפתחת באמצע הטיסה?

ממש הבוקר (שני), קרה אירוע חריג במהלך טיסת פנים בברזיל. הנוסעים בטיסה הבחינו כי הדלת בחלקו האחורי של המטוס נפתחה. מדובר במטוס נוסעים רגיל מסוג אמבראר. לפי הדיווח, הדלת נותרה פתוחה במשך 30 דקות, כשהנוסעים ההמומים חששו תחילה לחייהם. הטיסה עצמה יצאה הבוקר מהעיר סאו לואיס לעיר סלבדור.

אתר התעופה View from the Wing דיווח הבוקר על התקלה. הוא מסר כי בשל התקלה, הטייס נאלץ לשוב לנמל התעופה בסאו לואיס ולבצע נחיתת חירום, זאת על מנת להבטיח את שלום הנוסעים.

במהלך הטיסה, כך דווח, חדרו לפנים המטוס פרצי אוויר חזקים מאוד. סרטון שצולם על ידי אחד הנוסעים במהלך הטיסה, מראה כי רובם נותרו רגועים יחסית. ייתכן כי תחילה שררה פאניקה במקום, אולם מאוחר יותר הם פשוט "התרגלו" למצב.

בסופו של דבר, המטוס נחת בשלום. יחד עם זאת, למקום הוזעקו רכבי חירום של שדה התעופה בסאו לואיס. הם פינו את הנוסעים. במטוס, כך מתברר, ישבו גם חברי להקה מקומית מפורסמת. מהחברה נמסר כי אין נפגעים באירוע.

תגיות:מטוסברזיל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה