סלבס בהתחזקות

חיים גוזלי נשאר בארץ ומתחנן: "לא לשכוח להניח תפילין"

המתאבק הישראלי שהודיע כי עוזב את הארץ קיבל תמיכה ויישאר: "ציוני גאה בדגל שלנו, אני הלוחם היהודי. המדינה שלנו היא הבית היחיד שיש לעם היהודי"

  • ל' סיון התשפ"ג
בעיגול: חיים גוזלי (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)בעיגול: חיים גוזלי (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90, shutterstock)
אא

"שבת שלום עם ישראל אהוב שלי. לא לשכוח להניח תפילין". כך כתב לוחם ה-MMA (סוג של היאבקות) חיים גוזלי בחשבון הטוויטר שלו. גוזלי צירף תמונה של סידור ותפילין ולאחרונה, כך נראה, הוא משתדל לזכות את הרבים.

גוזלי הוא ידידו של "הצל", הזמר יואב אליאסי. לאחרונה הוא עזב את הארץ בטענה שנקלע לחובות, אבל השבוע הודיע: התחרטתי". בניתי קהילת לחימה בישראל ומקווה שימשיכו להתקדם", כתב. "אני נותן להם את ברכתי. אבל לי הסוס נגמר, כואב לי להגיד זאת כי תמיד דאגתי להיות ציוני גאה בדגל שלנו, אני הלוחם היהודי. כל לוחם חייב צבא איתו, לבד אי אפשר להילחם בכל העולם", כתב לפני מספר חודשים. "לא מטיף שאנשים יעזבו, המדינה שלנו היא הבית היחיד שיש לעם היהודי. מקווה להצליח שוב מעבר לים ואולי יום אחד לחזור לארץ שאני אוהב". בסוף השבוע התחרט ופרסם: "אחד הדברים שאני גאה בהם הוא שלא נשברתי. החלטתי לא לעזוב את הארץ, ולפתוח שוב את שערי האקדמיה שלי, הכל בעזרת האהבה וההתגייסות שלכם".

לפני 3 שנים, גוזלי שהתפרסם מאוד בעולם בשל התחרויות בהן השתתף - פרסם תמונה שלו ברשתות החברתיות כשהוא מניח תפילין, ו"זכה" לתגובות נאצה וקללות, לצד תגובות מחמיאות ויצר באז ברשת.

בפוסט אחר שלו, פרסם גוזלי את התגובות שקיבל, וכתב לצדן: "אנחנו יהודים ישראלים, ארץ ישראל זאת המדינה שלנו. לא תעזור השנאה לישראלים. שיתחילו ללמוד לחיות לצדנו באהבה ושלום".

תגיות:תפיליןחיים גוזלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה