חדשות בארץ

נתניהו לאמריקנים: "ההסכמות המוגבלות מול איראן גם הן אינן מקובלות עלינו"

בביקור בתעשייה האווירית, התייחס ראש הממשלה לפרסומים בארה"ב על הסכם גרעין חדש המתגבש בין האמריקנים לאיראנים: "נגן על עצמנו בכוחות עצמנו"

(צילום: ALEX KOLOMOISKY / POOL)(צילום: ALEX KOLOMOISKY / POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) להבנות המתגבשות בין ארה"ב לאיראן במה שנראה כמו הסכם גרעין חדש. בעת ביקור בתעשייה האווירית אמר נתניהו: "הבהרנו לידידנו האמריקנים שהסכמות מוגבלות יותר מול איראן גם הן אינן מקובלות עלינו. נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו בכוחות עצמנו, מול כל איום".

על פי ההסכם המתגבש, איראן תסכים שלא להעשיר אורניום מעבר לרמה של 60% ותשמור את הכמות שהעשירה עד כה. האיראנים יפסיקו גם את המתקפות שמתבצעות על ידי מיליציות פרו-איראניות, בסוריה ועיראק.

בנוסף, הממשל האיראני ירחיב את שיתוף הפעולה עם הפקחים של הסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית.

ארה"ב מצידה תימנע מהחמרת הסנקציות הכלכליות על איראן, ולא תקדם באו"ם או בסוכנות הבין-לאומית לאנרגיה אטומית החלטות חדשות נגד איראן.

לפני שבועיים התייחס נתניהו לידיעות בתקשורת האמריקנית על פריצת דרך בין ממשל ביידן לממשלת איראן ועל האפשרות להסכם גרעין המקל עם משטר האייתוללות: "שום הסכם עם איראן לא יחייב את ישראל. ההתנגדות שלנו לחזרה להסכם המקורי עם איראן, אני חושב שהיא פועלת, אבל יש עדיין ניגודי השקפות ואנחנו לא מסתירים אותם, גם אם הם בדברים קטנים".

תגיות:איראןהסכם הגרעיןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה