חדשות בעולם

הזוי: קנתה בסופר ביצה עגולה, וגילתה כי היא עולה אלפי דולרים

נתקלתם בביצה עגולה? שלא תעזו לזרוק אותה. לפי ספר השיאים של גינס היא עולה הרבה מאוד כסף

אא

אוסטרליה: אישה שרכשה ביצים בסופרמרקט המקומי, לא האמינה למראה עיניה כאשר בקופסת הביצים הייתה גם ביצה עגולה לחלוטין, שהזכירה כדור פינג-פונג קטן. 

מי שחשפה את התגלית הייתה שדרנית רדיו מקומית בשם ג'קי פלגייט, שמיהרה לפרסם את הביצה הנדירה ברשתות החברתיות שלה, וזכתה למאות אלפי צפיות. "תסתכלו על הביצה הזאת טוב, כי הסיכוי למצוא ביצה כזו הוא 1 ל-1,000,000,000. ביצה עגולה היא תופעה נדירה שכמעט לא ניתן לראות".

"הביצה לא שלי", סיפרה פלגייט לקהל עוקביה, וזכתה עד מהרה לאלפי תגובות ולייקים. "בדקתי בגוגל ונדהמתי לגלות שביצה עגולה היא תופעה נדירה מאוד. בפעם האחרונה שמצאו בעולם ביצה עגולה היא נמכרה בסכום של 1,400 דולר".

אולם למשמע הסכום האסטרונומי, היו הרבה תגובות שהתקשו להאמין. 

"מי קונה ביצה כזו קטנה בסכום כזה", "זאת סחיטה", "עובדים עליכם בעיניים" - אלו רק חלק מהתגובות שנרשמו לצד התמונה שפרסמה. 

רבים גם ניצלו את ההזדמנות כדי לצחוק על הקונה ה'מאושר' שרכש את הביצה היקרה ביותר בעולם. "מזל טוב, הרגע אכלת את החביתה היקרה ביותר בהיסטוריה", צחקה אחת התגובות. 

אלא שצחוק לחוד ומציאות לחוד: אם אותם אנשים חושבים שזה בלתי אפשרי, הרי שמה שגילתה פלגייט בעמוד מיוחד של ספר שיאי גינס, הפתיע את הגולשים אף יותר. מסתבר שמי שקנה ביצה כזו הוא לא אחר מאשר מסעדת יוקרה במלון בניו יורק, שרכשה ביצה עגולה לצורך 'החביתה היקרה בהיסטוריה' במחיר של 2000 דולר, רק בכדי לערבב אותה במנה יקרה במיוחד שכללה תפוחי אדמה, גבינה וקוויאר. 

תגיות:ביצהנדיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה