חדשות בעולם

ארה"ב: רופאה יהודיה מונתה לעמוד בראש המרכז לבקרת מחלות ומניעתן

בראש המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן תעמוד רופאה יהודיה בשם ד"ר מנדי כהן: "היא אחת מהרופאים ומנהיגי הבריאות הבכירים במדינה", אמר ביידן

  • כ"ט סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בחר בד"ר מנדי כהן לעמוד בראש המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן. כהן, רופאה יהודיה, תחליף את רושל וולנסקי שניהלה את הארגון ועזבה לאחרונה את התפקיד.

בהצהרה שפרסם ביום שישי אמר ביידן: "ד"ר כהן היא אחת מהרופאים ומנהיגי הבריאות הבכירים במדינה, עם ניסיון בהובלת ארגונים גדולים ומורכבים, וניסיון מוכח בהגנה על הבריאות והבטיחות של האמריקאים. ד"ר כהן זכתה להכרה על ידי מנהיגים משתי המפלגות בזכות יכולתה למצוא בסיס משותף ולהוציא מדיניות מורכבת לפועל. אני מצפה לעבוד עם ד"ר כהן כאשר היא מובילה את מיטב המדענים ומומחי בריאות הציבור במדינתנו ביושרה ובשקיפות".

כהן היא רופאה פנימית שסיימה לימודי תואר ראשון בניתוח וניהול מדיניות באוניברסיטת קורנל, ולאחר מכן המשיכה ללימודי תואר ראשון ברפואה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת ייל ותואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד. בשנים 2017-2021 עמדה כהן בראש מחלקת הבריאות ושירותי האנוש של צפון קרוליינה.

כהן תיכנס לתפקידה בחודש הבא, ותצטרך להתמודד עם שחיקה משמעותית באמון הציבור במרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן, לאחר מגפת הקורונה. במערכת הפוליטית בארה"ב ורבים מאזרחי המדינה העבירו ביקורת חריפה על הדרך בה התמודד הארגון עם המגפה.

תגיות:ארה"ברופאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה