חדשות בעולם

עם אקדח ודגל נאצי: ניסה לבצע פיגוע בבית כנסת ונתפס

סוכני ה-FBI עצרו בסוף השבוע אדם שניסה לבצע פיגוע בבית כנסת במישיגן. בביתו נמצאו כמויות של כלי נשק. תאריך היעד לפיגוע היה 15 במרץ 2024 - רמז לפיגוע ההמוני הקטלני בניו זילנד, שהתרחש באותו תאריך בשנת 2019

  • כ"ט סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

פיגועי תופת נגד יהודים, בעיקר בבתי כנסת ובעסקים פרטיים, קורים כל הזמן. האנטישמיות באירופה חוגגת והמשטרה לא תמיד מצליחה לעצור את מי שמנסה לבצע פיגועים. בסוף השבוע, זה כן הצליח. המשטרה הצליחה למנוע פיגוע גדול שתוכן בבית כנסת במישיגן.

על פי דיווחים אמש (מוצ"ש), סוכני ה-FBI עצרו ביום שישי במישיגן אדם שתכנן לבצע פיגוע נגד יהודים. הפיגוע היה אמור להתבצע בבית כנסת בעיר. בחיפוש בביתו נמצאו כמויות של כלי נשק וגם דגל נאצי. הוא הודה שקיבל השראה מאירועי טבח בניו זילנד וגם בנורווגיה.

לפי מסמכי בית המשפט הפדרלי, מי שניסה לעשות את הפיגוע הוא שון פטריק פיאטילה. הוא נהג לפרסם בעבר התבטאויות אנטישמיות. בטלפון שלו נמצא פירוט על מיקום בית הכנסת "שערי צדק" במזרח לאנסינג. תאריך היעד לפיגוע היה 15 במרץ 2024 -

רמז לפיגוע ההמוני הקטלני בניו זילנד, שהתרחש באותו תאריך בשנת 2019.
עוד איתרה המשטרה גם רשימת ציוד, שכוללת מטעני צינור, רובה, אקדח, בקבוק תבערה, סכין ודגל נאצי. בכך, נמנע אסון גדול בבית הכנסת.

תגיות:סוכני ה-FBIמישיגןבית הכנסת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה