חם ברשת

נהג המונית הותיר את הישראלי המום: "קח 100 דולר, תן לחייל צה"ל הראשון שתראה"

ישראל שביקר בפילדלפיה מפרסם סיפור מרגש עד דמעות. הוא עלה על מונית ופגש אמריקאי שמעריץ את המדינה שלנו. הוא נתן לו שטר וביקש ממנו להעביר לחייל שצריך את הכסף: "הוא סיפר שהבעלים של חברת המוניות שבה הוא עובד ישראלי ויהודי, והוא כל כך אוהב אותנו"

  • כ"ו סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ישראל שביקר בפילדלפיה נותר המום - המקרה שלו הפך לויראלי בארה"ב בסוף השבוע האחרון. חיים דמרי חשב שזאת נסיעה שגרתית, אבל אז - נהג מונית שפנה אליו, ריגש אותו עד דמעות.

"אני עולה ממונית מפילדלפיה לניו יורק ופתאום הנהג מוציא ערימת שטרות מהכיס, וזה נראה לי קצת מוזר. מתוך הערימה הזאת הוא מביא לי 100 דולר ואומר לי: 'קח את זה – תביא את זה לחייל בישראל'. אמרתי לו שאני חייב לצלם את זה, וכל הדרך הוא סיפר לנו שהוא מעריץ את החיילים בישראל וכל כך מעריץ את מה שקורה בארץ", סיפר לאולפן YNET. 

"הוא סיפר שהבעלים של חברת המוניות שבה הוא עובד הוא ישראלי ויהודי, והוא כל כך אוהב אותנו והלוואי כולם יהיו ככה. עם מסר כזה, היה חשוב לי להפיץ שבעולם יש אנשים שחושבים אחרת על החיילים והמדינה שלנו", ציין בהמשך. "אני בעלים של קונדיטוריה בנתיבות והגענו לכאן עם משלחת של הסוכנות היהודית והפדרציה היהודית לקירוב היהודים בתפוצות. עשינו שם כל מיני סדנאות בישול ואפייה, ואז אתה רואה את החיבה ואת האהבה ליהודים. יש מקומות שבהם אומרים לך: 'תיזהר כי יש שם אנטישמים, תלך עם כובע, אל תלך עם כיפה', כמו כל מקום אחר בעולם – אבל פתאום אתה עולה על מונית ובן אדם שאתה הכי לא מצפה שיתנהג אליך בצורה כזאת אומר לך דברים כאלה, וזה מרגש מאוד".

הוא הבטיח כי "מחר (היום) אנחנו עולים על טיסה לארץ, ובוא נראה מי החייל בר המזל שיחכה מחוץ לשדה תעופה ויקבל את ה-100 דולר".

תגיות:נהג מוניתחייל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה