חדשות בארץ

"לא בערוץ 14": ההנחיה החדשה של עיתון הארץ לכותביו

הנהלת עיתון הארץ אסרה על הכותבים בעיתון להופיע בשידורי ערוץ 14. פעיל השמאל אלדד יניב: "מדרון חלקלק. הארץ החליט לפגוע בחופש הביטוי ולפתוח בחרם BDS על 14"

  • כ"ד סיון התשפ"ג
בעלי עיתון הארץ, עמוס שוקן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)בעלי עיתון הארץ, עמוס שוקן (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

הנהלת עיתון הארץ החליטה לאסור על הכותבים בעיתון להופיע בשידורי ערוץ 14. כך דיווח העיתונאי דוד ורטהיים. עורך הארץ אלוף בן אישר את הדיווח.

בהתאם להנחיה החדשה, עיתונאי הארץ גדעון לוי, שהיה אמור להופיע אמש (שני) כפאנליסט בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, ביטל את השתתפותו.

כזכור, כתב הארץ ג'וש בריינר הודיע לאחרונה בטוויטר על עזיבת "הפטריוטים": "אחרי ארבע שנים, עשרות תוכניות וחולצה קרועה אחת, החלטתי לקחת הפסקה מ'הפטריוטים'. תודה רבה לינון, חגי העורך הנהדר, לפאנליסטים ולצופים, מי שאהב ומי שלא. ראיתי חשיבות להשמיע את דעותיי דווקא ב-14 ודווקא בימים האלה. סך הכל היה כיף. תאמינו או לא, יש שם גם אחלה אנשים".

פעיל השמאל אלדד יניב, אחד מהפאנליסטים ב"פטריוטים", מתח בטוויטר ביקורת נוקבת על החלטת הארץ להחרים את ערוץ 14: "הערב נפל דבר. הארץ החליט לפגוע בחופש הביטוי ולפתוח בחרם BDS על 14. זה מדרון חלקלק. מאוד".

בציוץ נוסף כתב יניב: "לשעבר עיתון הארץ (מהחשובים בעיתוני העולם) הפך היום (עם ההודעה שלו על החרמת ערוץ 14) – לעלון סיקריקי המחאה. זו כמובן זכותו של עמוס שוקן להחריב את מפעל חייו של אביו".

תגיות:עיתון הארץהתקשורת הישראליתאלדד יניבערוץ 14

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה