חדשות בארץ

סמוטריץ' נגד העיתונאית: "שטיפת מוח, אפס מקצועיות"

שר האוצר שיתף צילום מסך מדיווח של קרן מרציאנו בחדשות 12 על "ירידה חדה וחריגה" של הדולר ותיקן: "זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק". ח"כ שמחה רוטמן: "נראה לגמרי כמו דיווח סטנדרטי שלך מלפני שנה. רק חסר תמונה מפרגנת של לפיד ובנט מביטים אל עבר השקיעה"

  • כ"ד סיון התשפ"ג
סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סמוטריץ' (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התעמת הבוקר (שלישי) עם העורכת הכלכלית של חדשות 12, קרן מרציאנו, וזאת בעקבות דיווח שלה אמש על היחלשותו של הדולר לעומת השקל.

סמוטריץ' שיתף בטוויטר צילום מסך מהדיווח של מרציאנו, במהלכו הופיע על המסך הכיתוב "הדולר ממשיך לרדת – ירידה חדה וחריגה: בתוך ארבעה ימי מסחר הדולר איבד 4.5% מערכו". על כך הגיב בעוקצנות: "תרשי לי לתקן לך. זה לא הדולר נחלש, זה השקל מתחזק. מבין שקשה לכם בתקשורת ואתם מנסים באיזו שטיפת מוח לדבר תמיד על ירידות והיחלשות של הכלכלה הישראלית, אבל האמת יותר חזקה מכם".

העיתונאית השיבה בציניות: "אנסח מחדש את הידיעה: 'השקל מתחזק בעקבות הכוונה לחוקק את הרפורמה המשפטית. המדיניות האחראית של שר האוצר הובילה לזינוק בהשקעות בהיי טק, עלייה בהכנסות המדינה ממיסים ותשואה עודפת של הבורסה. בנוסף, הטיפול הנחוש של השר ביוקר המחיה בלם את האינפלציה'. עכשיו זה בסדר?".

השר לא נותר חייב, וכתב: "משתפר. רק חסר לי עוד משפט במרוקאית שיגרוף לייקים, יטשטש את האג׳נדה ואת אפס המקצועיות שלך וייתן תחושה שאת מחוברת אל העם".

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, הגיב אף הוא על תשובתה של מרציאנו לסמוטריץ': "נראה לגמרי כמו דיווח סטנדרטי שלך מלפני שנה. רק חסר תמונה מפרגנת של לפיד ובנט מביטים אל עבר השקיעה, כתבה מושקעת על המגמות המתונות בלשכתו של וואליד טאהא ומתקפה ארסית על האופוזיציה בראשות נתניהו שלא מוכנה להכיר בכל הטוב הזה שנחת עלינו באדיבות המנהיגים העליונים".

תגיות:בצלאל סמוטריץ'קרן מרציאנוחדשות 12התקשורת הישראליתשמחה רוטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה