חדשות בארץ

"כיביתי את עצמי. היה לי נס גלוי": ניקה את הגריל במסעדה - ועלה באש

בעל מסעדה בקריית שמונה נכווה באורח קשה בכל חלקי גופו, לאחר ששפך על גריל רותח בטעות דלק ממיכל שאמור היה להכיל מסיר שומנים. "כיביתי את עצמי", הוא משחזר ומודה: "היה לי נס גלוי"

אא

שלומי אביסידריס, בעל מסעדה מקריית שמונה נפצע באורח קשה לאחר שניקה גריל רותח בעזרת מה שאמור היה להיות כמסיר שומנים, אך התגלה כג'ריקן של דלק. 

בראיון עמו סיפר אביסידריס כי היה זה בסיום יום עבודה במסעדה, כשביקש לנקות את הגריל כמו שהוא רגיל לעשות כמדי יום. "סיימתי עם הסלטים ועם מתקן השווארמה, נשאר לי רק לנקות את הפלטה", שחזר בשיחה ל-N12.

"הלכתי לעמדת חומרי השטיפה, והרמתי את הג'ריקן עם המסיר שומנים. בדיעבד הסתבר שהיה בו דלק שאיתו אנחנו מניעים את המפוח. כנראה שמישהו החזיר את הג'ריקן לעמדת חומרי השטיפה, עמדת הניקיון".

כתוצאה מכך אירע פיצוץ מחריד, ואביסידריס עלה באש ופונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות בדרגה 3.

"קרה משהו מוזר שלא ראיתי אף פעם, התחיל רעש מפחיד. זה גרם לי לקחת כמה צעדים אחורה ובנס נפלתי על הרצפה. האש עברה מעליי אבל הגיעה לג'ריקן הדלק, וככה נדלקתי כולי. הדלת הייתה נעולה, אבל בשארית כוחותיי הצלחתי לפתוח אותה, זרקתי את עצמי לבחוץ והתחלתי להרביץ ולכבות את עצמי".

כשנשאל כיצד הצליח לכבות את עצמו השיב כי "אי אפשר להסביר את זה בכלל. ראיתי שאני דלוק והתחלתי להרביץ לעצמי ולכבות. שוטפת כלים שהייתה במסעדה ראתה אותי עולה באש, אבל לא היה לה כל כך מה לעשות חוץ מלצרוח את החיים שלה".

לדבריו, אנשים מסביב היו בטוחים שמדובר בפיגוע. "הסתכלו עליי נוזל, נבהלו. אף אחד לא הצליח להוציא את הטלפון בכלל, אף אחד לא הגיב. לקחתי את המפתחות של האוטו ופיניתי את עצמי לבד למד"א - שם צרחתי את החיים שלי. 

"הגדירו אותי בדרגה 3. יש כוויות ברגליים, בידיים, בעורף. קשה לי לישון בלילה. הדם רוצה לזרום, אבל לא מצליח בגלל הבצקות והכוויות. אלה ימים לא קלים, לא פשוטים. אני עדיין לא מעכל את מה שקרה. זה כמו סרט אימה. קרה לי נס גלוי", אמר.

תגיות:מסעדהפיצוץקריית שמונהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה