סלבס בהתחזקות

אביב אלוש מברך אתכם ליום הולדתו. זה מה שהוא מאחל

השחקן חגג בתאריך העברי בשבת ולכן בירך את עם ישראל רק אחרי וריגש: "שנהיה עשירים ושמחים בחלקנו. שתסתלק שנאת החינם מבנינו ותכנס בנו אהבת חינם ויראת שמים. והכי חשוב בריאות לכולם רפואת הנפש והגוף"

  • כ"ד סיון התשפ"ג
(צילום: מתוך אינסטגרם)(צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

השחקן אביב אלוש חגג השבוע את יום הולדתו ה-41, בתאריך עברי כמובן, אבל הוא לא יכל לחגוג עם חבריו. הסיבה: יום ההולדת היה בשבת. "אמנם חגגתי את היום הולדת העברי שלי בכ"א סיון אבל בגלל שזה היה בשבת אז לא יכולתי לברך אתכם", כתב.

"אז אני רוכב בשמחה על הטרמפ של התאריך הלועזי ומברך את כולנו מכל הלב - שנזכה לשמחה אמיתית ושלמה שנתבשר תמיד רק בבשורות טובות. שנראה רק דברים טובים ואת הטוב בכל דבר", בירך את עם ישראל. "שהדיבור שלנו יהיה תמיד מצמיח וחיובי כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו. שכל התפילות שלנו ככלל ושל לכל אחד ואחת בעולמו הפרטי יתקבלו בדרך היפה והמדויקת ביותר".

לסיום כתב אלוש: "שנזכה תמיד להבדיל בין העיקר לתפל ושנהיה תמיד בהכרת הטוב על מה שיש כי מה שיש לנו זה הכי טוב והכי מדויק עבורנו. שנהיה עשירים ושמחים בחלקנו. שתסתלק שנאת החינם מבנינו ותכנס בנו אהבת חינם ויראת שמים. והכי חשוב בריאות לכולם רפואת הנפש והגוף".

אלוש הודה לעוקביו על ההודעות שקיבל: "תודה לכולכם על האהבה ועל הקבלה ועל עצם היותכם כאן ובכלל, כי שום דבר בחיים הוא לא מובן מאליו".

מוקדם יותר השבוע כתב אלוש על פרשת השבוע והסביר דבר או שניים לגבי הציצית שהוזכרה בפרשה. הוא כתב כי ציצית בגימטריה = 600 = קשר. "וְהָיָה לָכֶם לְצִיצִת וּרְאִיתֶם אֹתוֹ וּזְכַרְתֶּם אֶת כָּל מִצְו‍ֹת ה' וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם וְלֹא תָתֻרוּ אַחֲרֵי לְבַבְכֶם וְאַחֲרֵי עֵינֵיכֶם אֲשֶׁר אַתֶּם זֹנִים אַחֲרֵיהֶם", הדגיש  את המשפט המוכר והסביר ש"הפתרון שאנחנו מקבלים גם בימינו כדי להינצל מהשקר שמתעתע בנו הוא ה'קשר'. הקשר לתורה לעצמנו ולסיפור שלנו וזה בדיוק התפקיד של הציצית - להזכיר לעצמנו מי אנחנו ומה אנחנו עושים פה ושיש לנו 'קשר' ישיר לאדמה הזו, לתורה הזו ולעם הזה. הכי חשוב - יש לנו את הכוח להתיר את כל השקרים".

תגיות:סלבסאביב אלושיום הולדתסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה