חדשות בארץ

הפצצה של אלדד יניב: "בכירים במשטרה תדרכו אותנו בזמן אמת על חקירות נתניהו"

פעיל השמאל אלדד יניב חשף, כי יחד עם עיתונאים ופעילי מחאה בולטים, הוא קיבל תדרוכים מבכירים במשטרה על חקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות פה שינוי פוליטי במדינה"

  • כ"ג סיון התשפ"ג
אא

פעיל השמאל אלדד יניב חשף הערב (שני),  כי במהלך חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עיתונאים ופעילי מחאה בולטים תודרכו בזמן אמת על ידי בכירים במשטרה על מצב החקירה: "הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות פה שינוי פוליטי במדינה".

יניב, המשתתף כפאנליסט בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, אמר בשידור: "אני לא אומר את זה בהנדסה לאחור, אמרתי זאת גם בזמן אמת: אנחנו היינו מתודרכים באופן קבוע על ידי בכירי החוקרים במשטרת ישראל".

יותם זמרי, פאנליסט נוסף בתוכנית, לחץ עליו לספר מיהם החוקרים. "אני אחשוף את השמות יותר מהר ממה שאתה חושב", ענה יניב. "אני לא רק אחשוף אותם – אני גם אדאג שאף אחד לא יוכל להכחיש את זה".

"אנחנו תודרכנו בזמן אמת איך נראים התיקים, עם מי הולכים לסגור עדי מדינה ומה יש בתיקים. לא תדרכו רק עיתונאים, תדרכו גם פעילים בולטים במחאה. הם רצו לגייס אותנו כדי לעשות פה שינוי פוליטי במדינה. אותי זה שירת, כי אני האמנתי שמה שהם אומרים לי זה נכון. אני נלחם על השחיתות מ-2010, ואם מסבירים לי החוקרים הכי בכירים במשטרת ישראל על קו אספקה שיש נגד נתניהו, על קבלות וחשבוניות, על הטיית רגולציה במיליארד ו-800 מיליון – אני מאמין לדברים האלה. כשתתי-ניצבים במשטרה מתדרכים אותי – אני מאמין לדבר הזה. אני חושב שגם אתה היית מאמין לזה אם זה היה מהצד השני".

"ההיסטוריה שלי ידועה, אני לא משאיר אצלי מידע. בדיוק כמו שחשפתי הכל בעבר – אני אחשוף את זה גם בהווה, המתן קצת בסבלנות. נגדי לא מגישים תביעות דיבה, ולא במקרה, כי כשאני חושף את זה האדמה רועדת", סיכם יניב.

שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן הגיבה על הדברים: "לאור החשיפה הבלתי נתפסת של אלדד יניב בערוץ 14, לפיה הוא ופעילי מחאה נוספים מהשמאל תודרכו בפרטי חקירת נתניהו מתוך מטרה מוצהרת מטעם בכירי המשטרה להפיל את ראש ממשלה מכהן מהשלטון – יש לפתוח בחקירה מיידית נגד רוני אלשייך, אביחי מנדלבליט ושי ניצן על נסיון מעשי לביצוע הפיכה שלטונית".

תגיות:משטרת ישראלתיקי נתניהואלדד יניבבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה