סלבס בהתחזקות

סערה ברשת: הבמאי המפורסם תיעד עצמו עם תפילין. כך הגיבו בשמאל

מני אסייג צילם את ידו אחרי הנחת תפילין וכתב: "אתם יודעים מי טבע את הביטוי 'בר-קוד יהודי'? עבדכם הנאמן". הוא ספג נאצות ("אתה לא יהודי"). מנגד, עוקבים רבים תיעדו את עצמם עושים כמוהו

  • כ"ג סיון התשפ"ג
אא

הבמאי מני אסייג הצטרף לפני שנתיים לטוויטר ומאז הוא משתדל לקדש שם שמיים. לרגל העובדה שהגיע ל-54 אלף עוקבים בשנתיים, אסייג כתב כמה מילים לעוקביו ומאוחר יותר גם עורר סערה בעקבות הנחת תפילין.

"בדיוק לפני שנתיים נכנעתי להפצרות", כותב אסייג. "הבאתי לכאן את האמת הלא מתפשרת שלי שייצגה ומייצגת רבים רבים בעם ישראל. חטפתי אומנם (ועדיין) ים של גידופים, נאצות והכפשות, אבל מאידך, קיבלתי טונות של אהבה מזוקקת (ועדיין) שהטביעה את כל השנאה כעופרת במים אדירים".

בהמשך הוא מספר כי "הכרתי כאן אנשים נפלאים, טובים וערכיים שחלקם הפכו לחברי אמת. יש עוד מקום. עשינו יחד דברים גדולים בסיוע לזולת, וחילצנו חברים ממצבים קשים, וגם הכנסנו לתוך הטוויטר יהדות ומסורת, והנהגנו ספייסים קבועים על פרשת השבוע, לימודי גמרא ופרקי אבות.

(צילום מסך מהטוויטר של מני)(צילום מסך מהטוויטר של מני)

"ואולי הכי חשוב", המשיך אסייג. "העתקתי לכאן את מה שהתחלתי בפייסבוק בקידוש שם שמים, מה שהרים את פרויקט התפילין הנפלא למימדים אדירים בסיוע יהודים נדירים ובס"ד. הכרתי מקרוב את לחצן החסימה שהפך את החיים להרבה יותר נעימים ושלווים. 54 אלף תודות לכם".

אבל זה לא הסוף, בהמשך "העז" אסייג להניח תפילין. הוא צירף תמונה שלו אחרי הנחת התפילין, עם קווים משורטטים על ידו, כמה שמעיד על כך שקיים את המצווה. "אתם יודעים מי טבע את הביטוי 'בר-קוד יהודי'? עבדכם הנאמן. בוקר אור ושבוע טוב ויהודי לכם", כתב לעוקביו.

התגובות לא איחרו לבוא. אסייג חטף מכמה פעילי שמאל ברשת שכינו אותו "לא יהודי" וניסו לתהות על קנקנו. בהמשך, התגובות מימין לא איחרו לבוא. מספר רב של עוקבים תיעדו את עצמם עם סימן התפילין על ידם. אסייג הגיב בלייק, כמובן.

תגיות:תפיליןמני אסייגסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה