סלבס בהתחזקות

אושיית הרשת חוזרת בתשובה? "מבקשת מבורא עולם: תעזור לי לדחוף את עצמי"

המפורסמת, שהשתתפה בעבר בתכניות ריאליטי, כותבת ברשת על הזיקה העמוקה שלה לדת. עכשיו היא חושפת בפני הגולשים כי היא מתכננת לשלוח את ילדיה לעתיד לבית ספר דתי

  • כ"ג סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בר כהן היא אושיית רשת. היא השתתפה בתוכניות ריאליטי, ולאחרונה, היא לא מפסיקה לכתוב ברשת החברתית על הזיקה העמוקה שלה לדת. במוצאי שבת, למשל, היא ערכה סשן שאלות ותשובות עם הגולשים. היא סיפרה כמה היא מאמינה בבורא עולם ונשאלה האם היא תשמור את השבת ותתחזק בקרוב.

על השאלה האם היא תשמור שבת השיבה: "בעזרת השם. באמת, לא כי זה מה שאומרים. אני מבקשת בנרות שישי מבורא עולם שיעזור לי לדחוף את עצמי לזה כי יש בי רצון לזה. תחשבו שהתפילות שלי התגשמו ונשמעו, אז זה בועט בי כל הזמן להבין שמישהו מקשיב ושומע לי, ואני צריכה עוד, אבל מתקרבת בקצב שלי".

היא התייחסה גם לסוגיית החינוך של ילדיה לעתיד. כשנשאלה לאיזה חינוך תשלח אותם ענתה: "איזה קטע. בדיוק דיברנו על זה השבוע, בן זוגי ואני. אמרתי לו שכן, שהייתי רוצה לנסות. בעבר הייתי ממש אנטי. הייתי בטוחה שזה רק תפילות וכיפה כמשהו שהוא חובה, והוא הסביר לי שזה ממש ממש לא, ויש הבדל בין מסגרת למסגרת. מה רע בתפילות בוקר? שוקלת, שתדעו".

תגיות:בר כהןסלבס בתהחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה