חדשות בעולם

מרמרה 2: משט אנטי ישראלי נע באירופה כחלק מקמפיין תמיכה בעזה

המשט יצא לדרך לפני כשלושה שבועות, ומתעתד לעצור בערים אוסלו, גלזגו, דבלין, ליברפול, בריסטול, רוטרדם ועוד. גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן": "מדובר במשט טרור שמאורגן על ידי אנשי חמאס"

משט המרמרה (צילום: הרצל שפירא / פלאש 90, מעריב וסוכנויות OUT )משט המרמרה (צילום: הרצל שפירא / פלאש 90, מעריב וסוכנויות OUT )
אא

ארגון "עד כאן" התריע היום (חמישי) בפני משט של ארגונים אנטי ישראליים, שעושה את דרכו בימים אלו בצפון ובמערב אירופה, כקמפיין תמיכה ברצועת עזה.

בארגון טוענים כי לא מדובר במשט תמים, וכי מאחורי המשט עומדים ראשי חמאס באירופה, אשר חברו לשורת ארגונים אירופאיים אנטי ישראליים והם למעשה מכוונים את פעילותם מאחורי הקלעים.

המשט יצא לדרך לפני כשלושה שבועות ומתעתד לעצור בערים אוסלו, גלזגו, דבלין, ליברפול, בריסטול, ג'רזי, רוטרדם, המבורג, קופנהגן ועוד. לפי התוכנית ישהה המשט בכל עיר בין מספר שעות למספר ימים, בהם מעבירים משתתפי המשט כנסים, הפגנות נגד ישראל והרצאות על מטרת המשט, המכפישות את מדינת ישראל.

נזכיר כי בעבר נערכו מספר משטים שניסו להגיע לחופי עזה, כשהמוכר ביותר הוא משט המרמרה.

גלעד אך, מנכ"ל ארגון "עד כאן", מסר: "מדובר במשט טרור תדמיתי לכל דבר, אשר נשלח על ידי ראשי החמאס באירופה כדי להשחיר את פניה של מדינת ישראל ברחבי העולם, ובכדי להכשיר את מעשי הרצח של מחבלי חמאס ולציירם כלוחמי חירות".

"במשט הקודם סיפקנו מידע מודיעיני בזמן אמת מלב ההתרחשות אל מקבלי ההחלטות בישראל. זהו לא משט תמים, על מדינת ישראל להגדיר את פעילות המשט כחלק מהפעילות האסורה של ארגון הטרור חמאס ולאור זאת לפעול מול מדינות אירופה על מנת לעצור את המשט בכלים דיפלומטיים וביטחוניים".

תגיות:עזהחמאסאנטשמיותמרמרה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה