חדשות בארץ

5 נרצחו ביישוב יפיע. גורם משטרתי: "האירוע הפלילי החמור מזה שנים"

אלמוני חמוש בנשק אוטומטי הגיע למכון לשטיפת כלי רכב ביפיע וירה לעבר הנוכחים. רכב ששימש את היורה נמצא נטוש ועולה באש בקרבת הכפר. חובש במד"א: "זה נראה כמו פיגוע"

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)אילוסטרציה (צילום: shutterstock)
אא

חמישה בני אדם נרצחו אחר הצהריים (חמישי) ביריות ביישוב יפיע שבצפון הארץ. חקירת המשטרה בעיצומה וניבדק המניע למעשה. ההערכה היא כי מדובר בסכסוך בין גורמים פליליים אך נבדקים כיווני חקירה נוספים. גורם במד"א שטיפל בפצועים תיאר את הזירה: "זה נראה כמו פיגוע".

כוחות משטרה גדולים בסיוע מסוקים פתחו במצוד אחר היורה. בקרבת הכפר נמצא רכב נטוש ועולה באש, ונבדק האם הוא זה ששימש את מבצע הרצח.

מהפרטים הידועים עד כה עולה כי חמוש הגיע לבית עסק לשטיפת מכוניות, וירה לעבר הנוכחים במקום באמצעות נשק אוטומטי.

הדיווח על הירי ביפיע התקבל במוקד מד"א במרחב גלבוע בסביבות השעה שלוש אחר הצהריים. חובש בכיר במד"א עאטף סאלם והפרמדיק מאור אטגדי סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים וראינו שמדובר בזירה קשה מאוד. חמישה פצועים שכבו מחוסרי הכרה וסבלו מפציעות קשות בגופם. הכנסנו את הפצועים לאמבולנסים ולניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לבית החולים בנצרת". בהמשך נקבע מותם של כל החמישה.

גורם משטרתי התייחס לאירוע הקשה ביפיע והגדיר אותו כאירוע הפלילי החמור ביותר מזה שנים.

עמותת "יוזמות אברהם" עדכנה לאחר האירוע ביפיע כי 97 ערבים קיפחו את חייהם בשנת 2023 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 35 קורבנות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על האירוע הקשה: "אני מזועזע מהרצח הנורא ליד נצרת. אנחנו נחושים להפסיק את שרשרת הרציחות הללו. נעשה זאת לא רק בתגבור המשטרה, אלא גם בסיוע של השב"כ. אני נחוש להכניס את השב"כ כגורם מסייע למשטרת ישראל נגד הפושעים הללו, נגד ארגוני הפשע, נגד הרציחות הללו. קיימתי שורה של ישיבות כבר השבוע בנושא הזה עם גורמי הביטחון, המשפט והמשטרה, ואני מתכוון להמשיך בשבוע הבא ולהגיע לתוצאה".

תגיות:רצחפלילייפיע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה