חדשות בארץ

בר-לב על סערת אנג'ל: "לא התקפלנו, לא התנצלנו"

יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל, עמר בר-לב, התייחס למכתב ההתנצלות שמסר לשני בניו של מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין, ואמר: "לא נלחצנו מהאיומים"

  • י"ט סיון התשפ"ג
(צילומים: אביר סולטן, אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילומים: אביר סולטן, אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

(עודכן: 10:30)

יו"ר הדירקטוריון של מאפיית אנג'ל והשר לביטחון פנים לשעבר, עמר בר-לב, אמר היום (חמישי) ל'ידיעות אחרונות' כי מכתב ההתנצלות שמסר לשני בניו של מרן הגאון רבי גרשון אדלשטיין אינו מכתב התנצלות.

"שבוע אחרי כניסתי לתפקיד יו"ר דירקטוריון מאפיות אנג'ל גורמים כאלו ואחרים עשו עליי סיבוב והפיצו פייק ניוז כאילו הפגנתי מול ביתו של הרב אדלשטיין ובכך פגעתי בכבודו", אמר בר-לב. "מראש לא העליתי על דעתי את התוצאה הזאת של החרם. אבל זה קרה מהר מאוד כאשר התחילו לצאת קריאות לחרם".

כזכור, חודש לאחר ההפגנה בה הפגין בר-לב מול ביתו של הרב אדלשטיין, הוא הגיע עם בעלי חברת אנג'ל, ירון אנג'ל, לניחום אבלים בבית הרב זצ"ל. השניים אף הביאו עימם מכתבי התנצלות.

בר-לב הוסיף כי הופתע מעוצמת החרם והיקפו, והכחיש כי ההחלטה להתנצל הייתה מסיבות כלכליות. "כל הסיפור הוא ממש לא כלכלי", אמר. "ברור שביטלו הזמנות, אבל מה שהדאיג אותנו זה שאנשים יתחילו להיות מפוטרים מכל מיני מקומות ומוקדים של המאפייה. אז אנשים שמפרנסים משפחות יפוטרו בגלל העניין הזה? רק זה היה חסר לי".

על ניחום האבלים בבית משפחת אדלשטיין וסיום המשבר אמר בר-לב: "לא התקפלנו ולא נכנענו. זה סיפור שנמשך חודש, לא נלחצנו מהאיומים, אבל ברגע שזה הופך לעוד מאבק בציבור הישראלי ונגד המאפייה - ומה בכלל למאפייה שמספקת לחם כבר 100 שנים ולסיפור הזה - וברגע שהתברר לנו שבכלל מפרשים את השתיקה שלנו כיהירות וזלזול אז היה ברור שצריך לעשות משהו".

בר-לב ואנג'ל בבית הרב זצ''ל (תיעוד מתוך הרשתות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)בר-לב ואנג'ל בבית הרב זצ''ל (תיעוד מתוך הרשתות, לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

בר-לב הדגיש כי הוא לא התנצל: "אני לא רואה בזה מכתב התנצלות. אפשר לתת כותרות מפה ועד להודעה חדשה אבל זה לא מכתב התנצלות".

בעקבות דבריו של בר-לב, שעשויים לגרום לנזק עצום לחברת אנג'ל, אמר מנכ"ל החברה ירון אנגל כי "עומר בר לב הינו אדם פרטי ופוליטי והריאיון הינו אישי ואיננו שותפים לראיון ולנאמר בו. מאפיית אנג'ל התנצלה מעומק לב ובאופן ברור וגלוי התנצלות שאיננה משתמעת לשתי פנים. זו עובדה ואנו עומדים מאחוריה".

תגיות:התנצלותעמר בר-לבמאפיית אנג'ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה