חדשות בארץ

"נס מטורף": קליע חדר לתוך הבית בלוד – העיתונאית ניצלה

העיתונאית עפרה לקס תיארה את הנס שאירע לה כאשר קליע תועה חדר לתוך ביתה בלוד: "פספס אותי בסנטימטרים". ראש העיר לוד, יאיר רביבו: "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי – אני קורא להפלת הממשלה"

(מתוך הטוויטר של עפרה לקס)(מתוך הטוויטר של עפרה לקס)
אא

העיתונאית עפרה לקס, המתגוררת בלוד, סיפרה אמש (רביעי) על החוויה המצמררת שעברה, כאשר ניצלה בנס מקליע תועה שחדר לתוך ביתה.

תושבים רבים בעיר דיווחו על צרורות ירי חזקים – תופעה שאינה נדירה בלוד. "הערב קרה לי נס מטורף", סיפרה לקס. "החלטתי ללכת לישון מוקדם. 22:00 במיטה. העיר אומנם רועדת מיריות, אבל אני משתדלת להתעלם. וואטסאפים אחרונים, ואז פתאום צרור יחסית קרוב, פיצוץ ו... אני רואה עליי חתיכות קטנות של עץ. חושדת. קוראת לבעלי והוא מזהה כניסת קליע בשולחן שליד המיטה שלי".

"מתחילים להסתכל סביב, מוצאים רסיסי שולחן נוספים. מביטים על התריס, רואים חור כניסה. הקליע נכנס לחדר השינה שלי ופספס אותי בסנטימטרים. ברוך שעשה לי נס!".

"ולשאלות: איך זה קורה בעיר ואם בישראל? איך זה הגיוני שיורים כאן כל ערב? מסדירה נשימה. מחכה שמשהו כבר ישתנה כאן", הוסיפה לקס.

הקליע (מתוך הטוויטר של עפרה לקס)הקליע (מתוך הטוויטר של עפרה לקס)

מאיר ליוש, פעיל חברתי המתגורר בלוד, הגיב: "הלילה ניסו לרצוח עיתונאית בלוד. עם קלאצ'ניקוב. אולי לא רצח בכוונה לרצוח את אותה עיתונאית באופן ספציפי, אבל מי שלחץ על ההדק היה בכוונת רצח, לא משנה מי. הפעם הוא כמעט רצח עיתונאית, חברה טובה. האם זה מה שיספיק למשטרה, לנציגי הציבור, לתקשורת – לפצוח בקמפיין עד מיגור התופעה? בטוח שלא".

העיתונאי שילה פריד כתב: "סנטימטר לפה או לשם ויכולנו להיות הבוקר בהלוויה של עפרה. צרורות ירי התעופפו הלילה ברחבי העיר, לכאורה בשל סכסוך עבריינים, אבל זה לא משנה. תחנת לוד עובדת בכוחות דלים, לפתרון הבעיה צריך להכניס ללוד כוחות מיוחדים".

בתגובה לאירועי הלילה, איים ראש העיר לוד, יאיר רביבו: "אם חוק השב"כ לטיפול בפשיעה הערבית לא עובר באופן מיידי – אני קורא להפלת הממשלה. תתחילו להתרגל שהקואליציה כבר מונה 63 חברים. גייסתי 1, בקרוב אגייס עוד 4".

תגיות:עפרה לקסלודירי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה