חדשות בארץ

ביזיון: חוללה האנדרטה לזכר אביו של ראש הממשלה

משפחת נתניהו הגישה תלונה במשטרה על חילול האנדרטה לזכרו של פרופסור בנציון נתניהו במחלף הנושא את שמו. ראש הממשלה: "הגיע הזמן שיפסיקו לרמוס כל נורמה של הגינות ודרך ארץ"

פרופסור בנציון נתניהו (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)פרופסור בנציון נתניהו (צילום: נתי שוחט / פלאש 90)
אא

משפחת נתניהו הגישה אחר הצהריים (רביעי) תלונה במשטרה ודרשה לחקור מי עומד מאחורי חילול האנדרטה לזכרו של פרופ' בנציון נתניהו ז"ל, במחלף בצפון ירושלים, הנושא את שמו.

אזרחים דיווחו היום שהכיתוב הקבוע על גבי האנדרטה "מחלף על שם בנציון נתניהו, היסטוריון דגול, ציוני ואוהב ירושלים שונה לכיתוב "אביו של רודן כושל ומושחת שהפך מוחרם בארץ ובעולם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר הגשת התלונה במשטרה: "אנשים שפלים ביזו היום את האנדרטה לזכר אבי, ההיסטוריון פרופ' בנציון נתניהו ז"ל. הגשנו תלונה במשטרה. הגיע הזמן שהם יפסיקו לרמוס כל נורמה של הגינות ודרך ארץ".

שר המורשת הרב עמיחי אליהו התייחס לחילול האנדרטה: "אנרכיזם בכסות של 'דמוקרטיה'. הם ניסו לפגוע בכלכלת ישראל. להכפיש את המדינה ברחבי העולם כאחרוני פעילי ה-BDS. לרדוף נבחרי ציבור, ולנהל מסע הכפשה אנטישמי נגד הציבור החרדי, ועוד רעות רבות וחולות שלא נראו כאן מעולם במסגרת מאבק כלשהו. ביזוי זכרו של פרופ' בנציון נתניהו ז"ל, הבוקר בירושלים, הוא עוד נדבך בסיפורה של חבורה אנרכיסטית שאין לה קווים אדומים".

בחודש ינואר האחרון ביזו אלמונים את קבר אביו של נתניהו. על הקבר הונח מכתב נאצה, שכלל מילות גנאי קשות נגד ראש הממשלה. בני המשפחה, שעלו לקברו של יקירם הקבור בחלקת האבות השכולים בהר המנוחות בירושלים, גילו את המכתב.

בין היתר נכתב במכתב הנאצה: "בנך נראה דמנטי וחלש, אינו זוכר את ההבדל בין שלטון העם לעריצות הרוב. בחולשתו הוא מאפשר לחבורה של גזענים ופשיסטים לגרור את המדינה להיות דיקטטורה מבודדת במקרה הגרוע. כבר לא נהיה עם חופשי בארצו. ההיסטוריה תשפוט בהתאם".

תגיות:אנדרטהבנציון נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה