ונשמרתם

מגישת החדשות שנפלה קורבן לעוקץ - מחפשת אחר הנוכלת, ומזהירה אחרים

התחקירנית ומגישת החדשות אדווה דדון, נפלה קורבן ל'עוקץ' של נוכלת שהונתה גם ישיש בן 75 וגנבה ממנו מיליונים. כעת היא מחפשת אחריה ומזהירה: "היא צילמה אותי בכוונה"

אא

כולנו שמענו על אדווה דדון - עיתונאית בחדשות 12 שמתוקף תפקידה כתחקירנית, מתחקה אחר נוכלים ומביאה ללכידתם. 

נוכל שעקץ חירשים בעשרות אלפי שקלים, מתווך שחשוד בסחר איברים ועוד: ברקורד המקצועי שלה תמצאו עשרות נוכלים שמצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח, הודות לתחקירים שלה. 

לאחרונה, באופן יוצא דופן, פרסמה דדון פוסט שבו ביקשה עזרה מעוקביה ברשתות החברתיות - באיתור נוכלת בשם אורית אברהם, שככל הנראה גנבה כספים מישיש בן 75 - בצורה 'מתוחכמת'. 

לדברי דדון, מדובר בעסקאות נדל"ן של מיליוני שקלים שאותם חסך הישיש בחייו. הישיש האומלל נכנס לעסקאות הללו לאחר שאברהם הבטיחה לו כי כספו יכפיל וישלש את עצמו בזכות ההשקעות הללו. 

דדון הוסיפה תמונה משותפת שלהן, מפגישה 'מקרית' לכאורה ביניהן, שבו ביקשה אברהם לעשות 'סלפי' עם המגישה. 

כעת מתברר כי הטריגר של אברהם היה ידוע מראש: להציג ל'לקוחות' שלה מציאות שיקרית שבה היא משתמשת בתמונה שלה עם דדון, כ'פיתיון'. 

היות ואנשים מזהים את דדון כאשת אמת שמוציאה לאור שקרים, עוקצים ונוכלויות - אברהם השתמשה במידע הזה לטובתה, והצליחה להערים על הלקוחות התמימים, רבים מהם מבוגרים שאין להם כלל גישה לנעשה בעולם הרשתות החברתיות, ש'קנו את הסיפורים שלה ונתנו לה את מיטב כספם בחושבם כי היא אמינה, וניתן לסמוך עליה.

תגיות:חדשותעוקץמגישה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה