חדשות בארץ

חייל מילואים שים לב: ועדת השרים אישרה הטבות חדשות

משרתי המילואים יקבלו אלפי שקלים בכל שנה על מינימום של חמישה ימי מילואים לחיילים קרביים ותומכי לחימה, או שבועיים לחיילים עורפיים. הקלות גם לסטודנטים משרתי מילואים

אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)אילוסטרציה (צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90)
אא

משרד הביטחון פרסם היום (שלישי) את ההטבות שאושרו על ידי וועדת השרים ויינתנו למשרתי המילואים כבר מהשנה הנוכחית. הממשלה אמורה לאשר את ההטבות בישיבתה הקרובה. מדובר בתקציב כולל של כ-200 מיליון שקלים לתגמול משרתי המילואים המחזיקים בתעודת משרת פעיל.

על פי ההחלטה, כלל המשרתים יקבלו אלפי שקלים בכל שנה על מינימום של חמישה ימי מילואים לחיילים קרביים ותומכי לחימה, או שבועיים לחיילים בתפקיד עורפי.

שני המענקים הראשונים שיינתנו הם מענק כלכלת הבית, שהוא מענק שנתי בגובה 1,250 שקלים בגין תשלומי משק בית. המענק השני הוא מענק שנתי על קייטנות וצהרונים בגובה 1,500 שקלים.

בנוסף, סטודנטים המשרתים במילואים יקבלו שתי נקודות זכות במס הכנסה עבור ביצוע 10 ימי מילואים בשנה, זכאות למועד בחינה נוסף בתוך 45 יום או בסמסטר עוקב וצפייה בהקלטה של שיעורים.

עוד הטבות שאושרו על ידי ועדת השרים: העדפה בפרויקט דיור ״מחיר מטרה״, קיום אירועי תרבות למשרתי המילואים, סבסוד כניסה לאירועי תרבות וספורט וסבסוד כניסה לאתרי מורשת.

תגיות:הטבותמילואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה