חדשות בארץ

בושה: עובד ניקיון ערבי תקף יהודייה לעיני בנותיה הקטנות

"הטרור הערבי מרים ראש": עובד ניקיון ערבי שמועסק בירושלים, תקף באכזריות יהודייה דתית לעיני בנותיה המבוהלות, שהיו עמה ברכבה

אא

הטרור הערבי מרים את הראש: עו"ד חיים בלייכר מארגון 'חוננו' - תובע ממשטרת ישראל לעצור פועל ערבי שמועסק בחברת ניקיון בשם 'קלינור', שמואשם כי תקף באגרופים יהודייה מירושלים - זאת לעיני בנותיה הקטנות. 

התקרית אירעה לפני כשבועיים, בעת שהמותקפת שהתה ברכבה. "מרשתי נסעה ברכבה עם ארבע בנותיה הקטנות, כאשר במקום נוצרו בעיות בתנועה עקב הפגנה שהתקיימה ברחובות סמוכים. שוטרי התנועה כיוונו את הרכבים ובתוכם רכבה של מרשתי, להיכנס לחניות 'אגד' ולעבור דרכו, בכדי לצאת מהצד השני. מרשתי נעמדה בטור הרכבים שעברו במחסום, והתקדמה לאיטה. בשלב מסוים הבחין בה עובד ניקיון בן מיעוטים של חברת 'קלינור' שעמד במקום. מרשתי בעלת חזות יהודית דתית, הלבושה עם מטפחת לראשה. 

"לפתע וללא כל סיבה, ניגש עובד הניקיון לרכבה, והחל לדפוק בחוזקה על גג הרכב ולבעוט בפח הרכב, תוך שהוא צועק בערבית. מרשתי התחננה שייתן לה לעבור, אולם הוא החל להכות אותה מהחלון הפתוח, בסטירות ובאגרופים לפניה, וכן הבהיל את הילדות כשהלם באגרופיו על זכוכיות חלונות הרכב מאחור".

עוד נטען במכתבו של עורך הדין כי הערבי שבר את מכשיר הטלפון של האישה ואת מראת רכבה - תוך שבנותיה צועקות ופורצות בבכי היסטרי, וקוראות לאימן  לברוח. "היא ניסתה, אך הפועל נעמד מול הרכב, ולא נתן לה לנסוע. לאחר מכן הוא תפס אותה בידה, סובב אותה לאחור תוך שהיא נאלצת לאחוז בהגה בידה השנייה. מרשתי צעקה לו שיניח לה, אך הלה המשיך להכות אותה באגרופים וסטירות".

לבסוף, בחסדי ה' הצליחה האישה להתקדם מעט עם רכבה, ויצאה ממנו כדי לצלם את התוקף כשהיא נסערת - אך את הערבי זה הצליח  להרגיז, והוא העיף לה את המכשיר מהיד וכאמור, שבר אותו. נהג חרדי שעבר במקום והבחין במריבה ביניהם, ירד וסייע לה וגרם לפועל לחדול ממעשיו. 

"לאחר  מכן ראתה מרשתי כי נהגים בני מיעוטים שהיו במקום ניגשים לתוקף, ומורים לו להתאשפז ולומר כי היא 'ניסתה לדרוס אותו'" (בושה, כבר אמרנו?). במכתבו ציין בלייכר כי הזירה צולמה כמו גם זהותו של הפועל הערבי התוקף והתלונן על כך שהמשטרה טרם עצרה אותו. "מדובר באירוע חמור ביותר. תקיפה מרושעת לאומנית של אישה מבוגרת ברכבה, ואל מול בנותיה הקטנות. זה מעשה חמור של פורע צעיר בצורה ברוטלית שאין לעבור עליו לסדר היום. יש למצות עמו את הדין בגין עברות של הכאה, עיקום יד, סיכון אדם בנתיב תחבורה, ונזק ממוני למכשיר הטלפון ולרכב. אבקש לראות אירוע זה בכל החומרה הראויה ולפעול על מנת לחקור את המקרה ולהביא את התוקף לדין כפי הראוי", מסיים בלייכר ומוסיף כי "הטרור הערבי פוגש את אזרחי ישראל פעם אחר פעם תוך שהוא אורב להזדמנות בה יוכל לפגוע ולהשפיל אזרחים באכזריות וללא הבחנה, ומשטרת ישראל ורשויות החוק חייבים לפעול בכל האמצעים כדי למגר את הטרור שפוגע בנו מבפנים".

תגיות:תקיפהערביעובד ניקיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה