חדשות בארץ

עוד אדם חרדי הותקף: "אלה חושבים שמגיע להם הכל"

אדם חרדי סיפר כי הותקף באשדוד, לאחר שנתן לאשה חילונית לעקוף אותו בתור. "שאלתי אותה 'מי זה הם?'. בתגובה היא החלה להתנפל עלי בצרחות: ‘תלך מכאן, תעוף מכאן'"

  • י"ז סיון התשפ"ג
(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

זה כבר הפך לתופעה מסוכנת שמישהו צריך לעצור: אדם חרדי שוב הותקף, הפעם באשדוד. תושב חרדי המתגורר ברובע ז' באשדוד סיפר כי ביקר בתחילת השבוע באחת מקופות החולים ברובע ה. הוא סיפר כי ספג מטר של קללות מצד אשה חילונית, רק משום שהוא חרדי.

“נכנסתי לסניף עם בני בן ה-10 לבדיקה וניגשתי למסוף כדי להנפיק תור”, סיפר לאתר המקומי "אשדודס". "מאחוריי הגיעה אשה אלמונית, בשנות החמישים לחייה וטענה ש’עקפתי אותה'. אפשרתי לה בשמחה לגשת לפניי, אך היא בחרה לסנן 'הם חושבים שמגיע להם הכל'. שאלתי אותה 'מי זה הם?'. בתגובה היא החלה להתנפל עלי בצרחות: ‘תלך מכאן, תעוף מכאן'".

זאת לא הפעם הראשונה שאדם חרדי מקבל יחס כזה, אבל נראה כי בשבועות האחרונים זה הפך לתופעה של ממש. הוא סיפר כי אחרי מה שאמרה "הבן שלי הביט בה בעיניים קרועות ולא האמין שדבר כזה יכול לקרות במדינת ישראל. ‘מה היא צורחת ככה? מה עשינו לה?', הוא שאל אותי. אך אני בחרתי להבליג. המאבטח במקום ראה שאני במצוקה ואמר לי שמדובר באשה בעייתית שצורחת על כולם ועכשיו היא בחרה להכתים את הציבור החרדי".

לסיום הוסיף אותו בחור: "חשתי בושה גדולה, במיוחד לנוכח העובדה שכל הנוכחים שהיו סביבי לא נקפו אצבע כדי לעצור את המבוכה הגדולה".

תגיות:חרדיתקיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה