סלבס בהתחזקות

נטלי דדון: "ככל שאני לומדת יותר תורה, אני צורחת את האמת חזק יותר"

אושיית הרשת ופעילת הימין התראיינה במסגרת כנס בניו יורק. עוד אמרה: "יש לי אחריות על המדינה שלי. זה מה שמחזיק אותי וכל עוד אני יודעת שהאמת איתי, זו השליחות שלי"

  • י"ז סיון התשפ"ג
(צילום: שלומי כהן / פלאש 90, shutterstock)(צילום: שלומי כהן / פלאש 90, shutterstock)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון שלקחה אתמול (שני) חלק בפאנל "בנימין - הפנים היפות של ההסברה הישראלית" בניו יורק, שיתפה את הקהל המקומי בתהליך ההתחזקות שהיא עוברת.

"ככל שאני לומדת יותר תורה ולומדת על הזהות שלי זה גורם לי לרצות לצרוח את האמת חזק יותר ולספר אותה לעולם. כולנו מוקפים בהרבה חדשות מזויפות. פעם ידעתי שמה שהראו לי בחדשות הוא האמת", אמרה דדון.

בהמשך הוסיפה: "ככל שאני לוקחת יותר אחריות על המידע שאני מקבלת, יש לי אחריות על המדינה שלי. וזה מה שמחזיק אותי וכל עוד אני יודעת שהאמת איתי, זו השליחות שלי - לבשר את הפנים היפות של מדינת ישראל והיא עוברת בהתיישבות בבנימין וביו"ש".

דדון התייחסה גם לנושא הפעילות שלה במדיה החברתית. "כשאתה אותנטי במדיה החברתית, אתה לא יכול לזייף את זה לאורך זמן", הסבירה. "הרשת היא עולם מזויף מאוד, אנשים מראים רק את הדברים הטובים, חופשות וכל היופי שבחיים, אבל אנחנו צריכים לדעת: יש עוד. יש לנו אחריות על האופן שבו אנו משתמשים בכלים האלה".

תגיות:נטלי דדוןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה