חדשות בארץ

"עידן חדש לאנושות": נתניהו שוחח עם אילון מאסק

ראש הממשלה שוחח עם היזם והמיליארדר אילון מאסק ועם סם אלטמן, מנכ"ל חברת הבינה המלאכותית OpenAI: "כפי שהפכנו את ישראל למעצמה לאומית בתחום הסייבר, כך נעשה גם בתחום הבינה המלאכותית"

  • ט"ז סיון התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הלילה (שני) בטלפון עם היזם והמיליארדר אילון מאסק.

"אנחנו בפתחו של עידן חדש לאנושות, עידן הבינה המלאכותית", אמר נתניהו. "הדברים משתנים בקצב מסחרר, וישראל חייבת לגבש מדיניות לאומית בנושא הזה".

"אני קיימתי אמש שיחה ממושכת עם אילון מאסק, אדם שאני מאוד מעריך את תבונתו ואת תרומתו לאנושות. הוא דיבר באריכות על שני דברים. אחד, על הצורך שממשלות יבינו הן את ההזדמנויות והן את הסכנות בבינה מלאכותית. שנית, הוא הביע את הערכתו שישראל יכולה להפוך לגורם משמעותי בתחום הזה בעולם. אני בטוח שהדבר נכון, וכך נעשה".

נתניהו הוסיף, כי שוחח גם עם סם אלטמן, מנכ"ל חברת OpenAI שפיתחה את כלי הבינה המלאכותית ChatGPT: "גם הוא הביע את הערכתו שישראל יכולה להיות גורם מרכזי בעולם בתחום הזה".

"אני מתכוון לכנס בימים הקרובים צוותי חשיבה כדי לדון על מדיניות לאומית בבינה המלאכותית, הן בתחום האזרחי והן בתחום הביטחוני. כפי שהפכנו את ישראל למעצמה לאומית בתחום הסייבר, כך נעשה גם בתחום הבינה המלאכותית", סיכם ראש הממשלה.

 

תגיות:בינה מלאכותיתבנימין נתניהואילון מאסקסם אלטמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה